خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی است که می توان در کنار دیگر پکیج های تبلیغاتی نظیر فولدر تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی ست چرم تبلیغاتی و یا بصورت تکی استفاده کرد.تنوع خودکار تبلیغاتی در آراز بصورتی است که تمامی سلایق با تمام بودجه ها را شامل می شود.
شما می توانید خودکاری ساده با جنس پلاستیکی را در کنار هدایا تبلیغاتی خود عرضه و یا یک ست خودکار و روان نویس نفیس که جز هدایای گران قیمت محسوب می ش.ود و بسیار چشم نواز است را به عنوان هدیه به افراد مورد نظر خود تقدیم نمایید

خودکار تبلیغاتی در دو مدل خودکار با بدنه  پلاستیکی و خودکار با بدنه فلزی عرضه می گردد.

در خودکارهای پلاستیکی چاپ بصورت چاپ تامپو صورت میگیرد که می توانید طرح مورد نظر خود را بصورت چند رنگ در اورید.در صورت اینکه زمان شما برای دریافت سفارش محدود باشد ، لاجرم چاپ لیزر برای حک لوگوی شما بر روی محصول لحاظ می گردد که از خاصیت چند رنگ بودن چاپ تامپو ، بی نصیب است.

نوع دیگری از خودکار که در تبلیغات استفاده می شود ،خودکار با بدنه فلزی است.این نوع خودکار نیز خود به دو صورت خودکار تکی و ست خودکار و روان نویس عرضه می گردد.چاپ بر روی بدنه خودکار فلزی بصورت لیزر است که چاپی تک رنگ را به شما می دهد.

زمان مورد نیاز برای چاپ تامپو حدودا ۲ الی ۳ روز است و برای چاپ لیزر به زمانی در حدود ۱ روز و در سفارشات با تیراژ بالای ۱۰۰۰ عدد به ۲ روز زمان احتیاج است.

در مورد جعبه های ست های خودکار و روان نویس دو گزینه برای انتخاب وجود دارد:

جعبه پلاستیکی که با پارچه جیر در داخل جعبه پوشیده شده و جعبه چوبی که نسبت به جعبه پلاستیکی از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار است و معمولا در ست های نفیس استفاده می گردد.

چاپ بر روی جعبه ست های خودکار و روان نویس به دو صورت چاپ لیزر که بر روی جعبه های چوبی لحاظ می گردد و چاپ تامپو که بر روی جعبه های پلاستیکی اجرا می گردد ، است.

آراز عرضه کننده انواع هدیه تبلیغاتی مانند خودکار های تبلیغاتی با متنوع ترین مدل ها در ایران.

خودکار تبلیغاتی، با توجه به ظاهر، ویژگیهایی دارد که باید در طراحی، مد نظر قرار دهید. خودکارتبلیغاتی بهترین ابزار برای معرفی هویت نام تجاری می باشند که می توانند در رویدادهای تبلیغاتی مانند سمینارها و نمایشگاه ها توزیع شوند. هدایای تبلیغاتی باعث شهرت هر چه بیشتر نام تجاری شما می­شوند. چنان چه از ضعیف ترین متریال استفاده شود , ممکن است در ذهن مشتری برند شما زیر سوال برود. شما باید مشخص کنید که چه میزان سرمایه برای تبلیغات در نظر گرفته اید . قبل از هر چیز باید بگوییم که هیچ یک از هدایای تبلیغاتی در بین مردم محبوب تر از خودکارهای تبلیغاتی نیست، زیرا خودکار پرکاربردترین وسیله در بین مردم علی الخصوص مشاغل مختلف می باشد. کیفیت خودکار تبلیغاتی باعث می شود که از آن ها به مدت طولانی استفاده کنند، طرح چاپ و زیبایی و دقت انجام شده بر روی آن، باعث میشود که مشتریان خودکار شما را نسبت به سایر خودکار ها ، ترجیح بدهند و همیشه در کنار خود جا بجا کنند. زمانیکه تعیین خویش را تحت عنوان هدیه تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی قرار می دهید گزینش های خویش را از یک گروه ی پهناور از مورد های ممکن برای کادو تبلیغاتی، محدود نموده اید و اکنون وقت آن میرسد که روی جزئیات آن متبوع تمرکز فرمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *