[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]

پیشبند های تبلیغاتی

پیشبند های تبلیغاتی دارای سه جنس پیشبند شمعی ، پیشبند پشت لاستیک و پیشبند پارچه ای است که شما میتوانید به عنوان هدیه تبلیغاتی ارائه دهید.

انواع پیشبند های تبلیغاتی

پیشبند شمعی : پیشبند های شمعی جنسشان همانند لباس های شمعی بوده مثل لباس های شمعی ورزشی و قابل شست و شو هستند و قابلیت چاپ نیز دارند و مشتریان و سفارش دهندگان می توانند طرح خود را برای چاپ بر روی پیشبند ارائه داده و ما برایشان چاپ بر روی پیشبند انجام می دهیم. نکته ی مهم درمورد چاپ بر روی پیشبند شمعی این است که قیمت چاپ در صورت دو رنگ بودن طرح، متفاوت بودن طرح ، تک رنگ بودن طرح متفاوت است و قیمت ها به این دلایل دچار کاهش و افزایش می شوند. مورد دیگری که درمورد پیشبندهای تبلیغاتی شمعی حائز اهمیت است این است که این پیشبند ها دارای رنگ بندی نیز هستند و رنگ های آن عبارتند از : آبی کاربنی ، سورمه ای ، مشکی و قرمز که معمولا برای پیشبندهای شمعی همین رنگ ها سفارش داده می شوند اما اگر در مواردی رنگ دیگری مد نظر مشتری بود در صورت موجود بودن در بازار آن رنگ برای مشتری دوخته و تولید می گردد.

پیشبند پشت لاستیک : پیشبند های پشت لاستیک را می توان همانند پیشبند های شمعی شست زیرا قابلیت شست و شو دارند. پیشبند های پشت لاستیک دارای رنگ بندی های متنوعی هستند از جمله : مشکی ، قرمز ، سورمه ای و آبی کاربنی که اگر رنگ دیگری مورد سفارش مشتری بود در صورت موجود بودن در بازار آن رنگ برای مشتری دوخته می شود. می توان بر روی پیشبند های تبلیغاتی پشت لاستیک چاپ سیلک انجام داد که در صورت درخواست مشتری چاپ بر روی پیشبند پشت لاستیک انجام می شود. نکته مهم درمورد چاپ بر روی پیشبند های پشت لاستیک این است که این چاپ نیز همانند چاپ بر روی پیشبند های شمعی به دلایل تک رنگ بودن طرح یا دورنگ بودن طرح و … قیمتشان دستخوش تغییر می شود.

پیشبند پارچه ای : پیشبند های پارچه ای نیز همانند پیشبند های شمعی و پشت لاستیک دارای قابلیت شست و هستند و می توان آن ها را به راحتی شست. چون سفارش پیشبند های پارچه ای به نسبت پیشبند های شمعی و پشت لاستیک کم تر بوده و این سفارشات برحسب مورد پذیرقته می شود از این رو برای کار پیشبند های پارچه ای ما بعد از دریافت سفارش شروع به تولید و خرید پارچه می کنیم زیرا معمولا برای پیشبند های پارچه ای رنگ و جنس  خاصی مد نظر مشتری است که باید همان موقع خریداری شود. جنس پارچه ی پیشبند های تبلیغاتی پارچه ای می تواند از نوع ۱۰۰% پنبه ، نخی ، پارچه ضخیم مثل لی و یا .. باشد که باز هم بنا به سلیقه ی مشتری است که چه جنسی متناسب با کار آن هاست و نیازشان را برطرف می کند.

  • این نکته را باید بازگو کرد که قیمت هر یک از جنس های گفته شده در بالا متفاوت ست که می تواند باعث بالا رفتن یا پایین آمدن مبلغ سفارش گردد.
  • پیشبند های پارچه ای همانند پیشبند های پشت لاستیک و شمعی قابل چاپ هستند و می توان بر روی آن چاپ سیلک انجام داد.

در آخرچند نکته ی مهم درمورد هر سه پیشبند شمعی ، پیشبند پشت لاستیک و پیشبند پارچه ای را باید بازگو کرد :

۱) هر سه پیشبند شمعی ، پشت لاستیک و پارچه ای قابلیت چاپ دارند و معمولا چاپ سیلک بر روی آن ها انجام می شود.

۲) اینکه چه رنگ هایی برای چاپ بر روی زمینه پیشبند مناسب است به هنگام سفارش به مشتری پیشنهاد می شود در صورت تایید پیشنهاد ما ، چاپ انجام می شود ، در غیر این صورت ، اگر مشتری رنگ مورد نظر خود را خواست ، مسئولیت تیره یا روشن شدن رنگ چاپ بر روی پیشبند به عهده ی مشتری است.

۳) حداقل زمان مورد نیاز برای تحویل پیشبند ها ۷روز کاری است که در بعضی موارد ممکن است کمتر یا بیشتر شود از این رو زمان دقیق به هنگام سفارش به مشتری اعلام می شود.

۴) تحویل پیشبند جلوی درب کارگاه واقع در ورامین توسط خود مشتری انجام می شود در غیر این صورت اگر ارسال با گروه آراز باشد کرایه ایاب وذهاب به عهده ی مشتری است.

لطفا قبل از سفارش توضیحات را مطالعه کرده و اگر سوالی پیش آمد با دفتر مجموعه تماس حاصل نمایید.

هنگام سفارش به جزئیات توجه کنید و همه ی موارد لازم را به سفارش گیرنده اعلام نمایید در غیر این صورت هرگونه اشکال بعد از کار از طرف گروه آراز پذیرفته نیست.

در آخر این را هم باید گفت که سفارش گیرنده به هنگام سفارش نکات و راهنمایی های لازم را  به مشتری اعلام خواهد کرد زیرا ممکن است مشتری اطلاعات کافی نداشته باشد.

[/av_textblock]

[/av_one_full]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *