[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]

آفتابگیر های تبلیغاتی خودرو

گروه تولیدی آراز یکی از بزرگترین تولیدکننده های آفتابگیر های تبلیغاتی خودرو به عنوان هدیه تبلیغاتی است. گروه تولیدی آراز در کل دو نوع آفتابگیر تبلیغاتی خودرو تولید می کند: آفتابگیر شیشه جلو و آفتابگیر شیشه بغل. آفتابگیر تبلیغاتی شیشه جلو که به آن آفتابگیر عینکی هم گفته می شود از معمول ترین آفتابگیرهایی است که مشتریان سفارش می دهند و جنس آن از پارچه شمعی بوده و قابل شست و شو نیز هست. آفتابگیرهای شیشه جلو قابلیت چاپ سیلک را نیز دارند و مشتری می تواند با ارائه طرح خود چاپ را بر روی آفتابگیر انجام دهد. هم چنین این آفتابگیرهای شیشه جلو دارای رنگ بندی های متنوعی از جمله : آبی کاربنی ، آبی آسمانی ، سورمه ای ، مشکی ، زرد ، نقره ای ، قرمز ، نارنجی و فیلی است که بنا به درخواست مشتری و سفارش آن تولید می شود.

نکته قابل توجه در مورد رنگ و چاپ آفتابگیر عینکی شیشه جلوی خودرو این است که این رنگ بندی هایی که گفته شد قسمت پشت آفتابگیر تبلیغاتی است و روی همه ی آفتابگیرها به رنگ نقره ای است که بازتاب نور را بهتر انجام می دهد و چاپ هم معمولا بر روی قسمت نقره ای انجام می شود اما در مواردی خاص طبق دستور مشتری چاپ بر روی قسمت رنگی نیز انجام می شود فقط مشتری باید از قبل این نکته را به ما اعلام کند. در ضمن آفتابگیرهای شیشه جلو دارای کاور نیز هستند که مشتری می تواند آن را جمع کرده و داخل کاور قرار دهد که قیمت کاور به قیمت آفتابگیر تبلیغاتی اضافه خواهد شد.

آفتابگیرهای شیشه بغل از جنس پارچه سوزنی است که نسبت به شمعی ضخیم تر است و این آفتابگیر نیز همانند آفتابگیر عینکی دارای رنگ بندی است اما معمولا در رنگ های تیره سفارش پذیرفته می شود مثل سورمه ای ، آبی کاربنی ، زرد تیره و رنگ هایی از این قبیل که این آفتابگیر ها نیز قابلیت چاپ دارند و مشتریان در صورت درخواست چاپ می توانند با ارائه طرح خود چاپ را انجام دهند. آفتابگیر شیشه جلو همان آفتابگیر گرد یا آفتابگیر عینکی است و این ها فرقی باهم ندارند. آفتابگیرها دارای قابلیت چاپ هستند ، چه آفتابگیر شیشه جلو و چه آفتابگیر شیشه بغل. هردو آفتابگیر شیشه جلو و بغل دارای رنگ بندی هستند.

معمولا چاپ بر روی قسمت نقره ای انجام می شود اما در مواردی بنا به درخواست مشتری بر روی قسمت رنگی هم چاپ زده می شود. آفتابگیر شیشه جلو دارای کاور است که مشتری می تواند سفارش دهد. در صورت موجودی انبار زمان لازم برای تحویل آفتابگیر ۷روز کاری است در غیر این صورت این زمان به ۱۰روز کاری و یا بیشتر هم افزایش می یابد. تغییر زمان به نوع چاپ و طرح بستگی دارد. لطفا قبل از سفارش توضیحات را مطالعه کرده و در صورت بروز هرگونه سوال با دفتر مجموعه تماس حاصل نمایید. به این نکته هم توجه کنید که سفارش جلوی درب کارگاه تحویل مشتری داده می شود و اگر ارسال با گروه تولیدی آراز باشد هزینه حمل بر عهده ی مشتری است.

آراز بزرگ ترین تولید کننده هدایای تبلیغاتی از جمله باکیفیت ترین آفتابگیر های تبلیغاتی خودرو میباشد.

[/av_textblock]

[/av_one_full]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *