[av_textblock size=” font_color=” color=”]

پر جستجوترین کلمات در گوگل چیست؟

مطلبی مفید برای مدیران سایت ها و وبلاگ ها!

گوگل سرویسی ارائه می دهد که به کمک آن می توانید بفهمید کاربران اینترنتی چه کلمات و جملاتی را بیش از همه جستجو می کنند .خصوصا اگر  اگر دارای یک وب سایت اینترنتی یا یک وبلاگ هستید و می خواهید مطالبی در وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید که بیشترین بازدید کننده را داشته باشد. همچنین برای بازاریاب هایی که می خواهند محصول خود را در اینترنت به فروش برسانند ابزاری بسیار مناسب است. در این مقاله ضمن معرفی این سرویس کمی هم درباره نحوه استفاده از آن اطلاعاتی ارائه می دهیم به این امید که به شما عزیزان کمک کرده باشد.

خوب

حالا میبینید که صفحه ای مانند صفحه فوق برایتان باز خواهد شد.

فیلتر ها

یکی از ابزار های ارزشمندی که در این سرویس از گوگل ارائه می شود فیلتر آن است، شما به کمک این فیلتر می توانید ببینید از کدام کشور و یا منطقه ،چه کلماتی بیش از همه مورد جستجو واقع شده اند. این اطلاعات از سال ۲۰۰۴ میلادی تاکنون در اختیار است .همچنین می توانید بازه زمانی خود را تغییر دهید و حتی می توانید آمار کلمات و عباراتی را که از یک هفته پیش جستجو شده اند را هم ببینید. علاوه بر این می توانید ببینید در میان اخبار مردم به دنبال چه هستند یا به دنبال چه تصاویری می گردند.

شما می توانید در قسمت category زمینه جستجو را هم مشخص نمایید البته این مورد برای جستجو به زبان فارسی هنوز کارایی ندارد شاید در آینده گوگل برای فارسی هم این فیلتر را به روز رسانی کند ولی هم اکنون فقط به زبان انگلیسی می توانید از آن استفاده کنید.
[/av_textblock]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *