[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]

انواع جاکارتی تبلیغاتی

یکی از کالاهایی که شما می توانید برای تبلیغات خود ارائه دهید انواع جاکارتی تبلیغاتی است. البته باید به این نکته توجه کرد که جاکارتی برای همه عمومیت ندارد و ممکن است شما از یک قشر خاص یا سازمان خاص و یا اغلب بانک ها سفارش جاکارتی داشته باشید. اما خب مواردی هم پیش می آید که ممکن است شما از یک واحدی غیر از آنچه گفته شد سفارش جاکارتی داشته باشید که این بستگی به نیاز مشریان و سلیقه ی آنها دارد. در هرصورت جاکارتی هم می تواند همانند کالاهای دیگر به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب شود و مورد استفاده قرار گیرد. چون جاکارتی قابلیت چاپ دارد و شما می توانید لگو و یا برند خود را بر روی آن چاپ یا حک کنید که می تواند برای تبلیغات شما مناسب باشد و امکان تبلیغات را برای شما فراهم می کند. جاکارتی گروه تولیدی-تبلیغاتی آراز دارای تنوع زیادی از لحاظ نوع جنس ، رنگ بندی و مدل است که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

به طور کلی جاکارتی ها از دو نوع جنس دوخته و تولید می شوند : چرم طبیعی و چرم مصنوعی . جاکارتی های چرم طبیعی دارای رنگ بندی مشکی ، قهوه ای ، عسلی و در مواردی سبز هستند.

مدل های جاکارتی می تواند به صورت : تک لت (جای یک کارت) ، دولت (جای دو کارت در مجاور هم) ویا به صورت آلبومی باشد که چندین کارت در آن جای گیرد که جاکارتی آلبومی به دو صورت است یکی از آنها قفل در وسط دارد و دیگری قفل از بالا دارد که وقتی باز می شود همانند رنگین کمان کارت ها قابل استفاده هستند.

جاکارتی طبیعی قابلیت چاپ سیلک ، لیزر و داغکوب را دارد.

جاکارتی چرم مصنوعی دارای رنگ بندی مشکی ، قهوه ای ، عسلی و در مواردی سبز است.

جاکارتی چرم مصنوعی همانند چرم طبیعی می تواند به صورت تک لت(جای یک کارت)، دولت(جای دو کارت در مجاور هم) و یا به صورت آلبومی باشد که همانند مدل آلبومی چرم طبیعی است ، یعنی قفل از وسط داشته باشد یا از بالا که وقتی باز شد کارت ها به صورت رنگین کمانی قابل مشاهده هستند. جاکارتی چرم مصنوعی قابلیت چاپ سیلک ، لیزر و داغکوب را دارد.

چند نکته کلیدی برای سفارش انواع جاکارتی تبلیغاتی :

۱) هردو جاکارتی چرم مصنوعی و جاکارتی چرم طبیعی قابلیت چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر را دارند.

۲) هردو جاکارتی دارای رنگ بندی هستند.

۳) از همه مهم تر برای چاپ لگو یا برند خود بر روی جاکارتی ، بعد از اینکه سفارش پذیرفته شد ، ابتدا کار برش خورده و بعد چاپ بر روی آن انجام می شود و در نهایت کار دوخته می شود و آماده ی تحویل است ، از این رو مشتریان به هنگام سفارش توجه داشته باشند که طرح خود را هرچه زودتر به ما ارائه داده تا روند کارشان سریعتر انجام شود.

۴)دلیل اینکه چاپ قبل از دوخت انجام می شود این است که چاپ بر روی کار بهتر بنشیند چون اگر بعد از دوخت انجام شود ممکن است به خاطر لبه های دوخته شده ی کار ، چاپ هم سطح با کار درنیاید و به خوبی خودش را روی کار نشان ندهد.

۵) حداقل زمان لازم برای طی کردن پروسه بالا و اتمام کار و تحویل آن به مشتری ۷روز کاری است که می تواند با توجه به موجودی انبار و تعداد سفارش و نوع چاپ تغییر کند.

[/av_textblock]

[/av_one_full]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *