[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]

جعبه ابزار تبلیغاتی

جعبه ابزار تبلیغاتی یکی از محصولاتی است که شما می توانید عنوان هدایای تبلیغاتی به گروه خاصی از مشتریان خود هدیه دهید. به عنوان مثال می توانید جعبه ابزار را به کارمندان تاسیسات و فنی خود بدهید یا می توانید به مشتریانی بدهید که کار فنی انجام می دهند و جعبه ابزار می تواند برایشان وسیله ای کاربردی باشد. جعبه ابزار تبلیغاتی آراز ابعاد و اشکال مختلفی دارد. جعبه ابزارها از نظر ابعاد به دو دسته بزرگ و کوچک تقسیم می شوند که قیمتشان نیز به تناسب با هم متفاوت است. هم چنین جعبه ابزارها از لحاظ شکل و مدل به شکل دایره و مستطیل هستند و هم چنین مدل خاصی هم موجود است که به شکل چرخ اتومبیل است.

این جعبه ابزارها در هر ابعاد و مدلی که باشند قابلیت چاپ دارند و شما می توانید با چاپ لگو و یا برند خود تبلیغات خود را انجام دهید. مشتریان شما هروقت که از جعبه ابزاری که شما به آن ها هدیه تبلیغاتی داده اید استفاده کنند می توانند به صورت ناخودآگاه برای شما تبلیغ کنند. هم چنین اگر به صورت روزانه و مداوم از جعبه ابزاری که نام شما بر روی آن حک شده ، استفاده کنند نام شما در ذهن آن ها نیز جاودانه خواهد شد و شما به هدف خود که تبلیغات بوده ، دست پیدا کرده اید.

جعبه ابزار تبلیغاتی شامل یک عدد آچارفرانسه ، یک عدد انبردست و تعدادی پیچ گوشتی با اندازه های متفاوت است که می تواند مورد استفاده ی خیلی از افراد قرار بگیرد ، حتی مردم می توانند این جعبه ابزار را در ماشین خود نیز نگهداری کنند و در مواقع ضروری از آن استفاده کنند. این جعبه ابزار تبلیغاتی از نظر جا کمترین فضا را اشغال کرده و کاربران شما می توانند آن هارا در کیف خود نیز به راحتی جای دهند. اگر جنس جعبه ابزار فلزی باشد چاپ لیزر بر روی آن انجام می دهند و اگر از جنس پلاستیک باشد هم چاپ لیزر و هم تامپو انجام می دهند.

قیمت جعبه ابزارها با توجه به بزرگ یا کوچک بودن آنها و یا اینکه با چاپ هستند یا بدون چاپ متفاوت است. برای چاپ بر روی جعبه ابزار شما باید فایل کورل طرح خود را ارسال کنید. زمان لازم برای تحویل ۵روز کاری است که این زمان با توجه به تیراژ سفارش و نوع چاپ متغیر است.

[/av_textblock]

[/av_one_full]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *