[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]

جلد بیمه نامه تبلیغاتی

جلد بیمه نامه می تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی برای کسانی که کارمند بیمه هستند ، نمایندگی بیمه دارند و یا نمایندگی بیمه خود را تازه تاسیس کرده اند مناسب باشد. معمولا جلد بیمه نامه برای کسانی مورد استفاده قرار می گیرد که به تازگی شروع به کار کرده اند و می خواهند برای معرفی خود نمایندگی و خدمات خود به دیگران تبلیغات انجام دهند. جلد بیمه نامه ها معمولا همراه با چاپ است و مشتریان برای چاپ ، لگوی بیمه را روی جلد بیمه نامه چاپ میکنند هم چنین کد نمایندگی و نام صاحب نمایندگی نیز زیر لگو چاپ می شود.

در داخل جلد بیمه نامه یک عدد کاغذ بیمه نامه در ابعاد کاغذ آ۴ جای میگیرد و جلد بیمه نامه به شکل ۳تا ، جمع  می شود. همه ی جلد بیمه نامه ها در ابعاد آ۴ هستند و فقط یک عدد بیمه نامه در آنها جای میگیرد. هم چنین یک جلد نایلونی همانند کاور در داخل قرار دارد که برگه ی بیمه نامه در آن جای می گیرد. جلد بیمه نامه در دو رنگ مشکی و قهوه ای دوخته و تولید می شود. جلد بیمه نامه از جنس چرم مصنوعی همراه به مقوا است.

جلد بیمه نامه یک محصول سبک و خوش دست و مناسب برای هدایای تبلیغاتی است که شما می توانید برای تبلیغات خود از آن استفاده کنید. جلد بیمه نامه قابلیت چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر را دارد که بسته به سلیقه و نوع سفارش مشتری چاپ بر روی جلد بیمه نامه انجام می شود. چاپ داغکوب معمولا به رنگ طلایی و نقره ای انجام می شود. در چاپ لیزر چون رنگی به کار داده نمی شود و یک لایه از کار برداشته می شود و طرح بر روی کار حک می شود رنگ بعد از چاپ کاملا بستگی به جنس و رنگ زمینه دارد. حداقل تیراژ برای سفارش جلد بیمه نامه تبلیغاتی ۲۰۰عدد است.

زمان لازم برای تولید جلد بیمه نامه و ارسال آن برای مشتری ۷ روز کاری است که این زمان با توجه به تعداد سفارش داده شده و هم چنین نوع چاپ  متغیر است.

[/av_textblock]

[/av_one_full]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *