[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]

جلد دسته چک تبلیغاتی

گروه تولیدی آراز کالاهای گوناگونی به عنوان هدایای تبلیغاتی تولید و به بازار عرضه می کند از جمله : آفتابگیر تبلیغاتی ، ساک خرید تبلیغاتی ، جلد مدارک خودرویی ، جاکارتی و سایر محصولات چرمی و غیر چرمی . یکی دیگر از محصولات چرمی که آراز به عنوان هدیه تبلیغاتی تولید و به بازار عرضه می کند جلد دسته چک یا به عبارتی همان آلبوم چک است. جلد دسته چک یا همان آلبوم چک می تواند کالای مناسبی برای هدایا تبلیغاتی شما باشد زیرا هم مدل های گوناگونی دارد هم کاربرد های متفاوت.

چرا می گوییم برای تبلیغات مناسب است؟ چون جلد دسته چک تبلیغاتی یا آلبوم چک قابلیت چاپ داشته و شما می توانید لگو و یا نام برند خود را بر روی آن چاپ کنید. جلد دست چک از لحاظ وزنی بسیار سبک بوده و به راحتی در جیب کت یا در داخل کیف جای می گیرد و قابل استفاده است و مشتریان شما به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. آلبوم چک یا جلد دسته چک آراز مدل های گوناگونی دارد که در ادامه مختصرا به شرح هر یک از آنها می پردازیم.

یکی از مدل های جلد دسته چک تبلیغاتی دارای آلبوم است که برگه های دست چک در آن قرار گرفته و همانند آلبوم عکس چک های شما را مرتب نشان می دهد که این آلبوم چک از تاخوردن ، مچاله شدن و حتی گم شدن چک شما جلوگیری می کند و برای افرادی مناسب است که به طور مستمر از چک استفاده می کنند. چون می توانند چک های خود را در یک جا و به صورت منظم نگهداری کنند. این آلبوم چک دارای یک کش است که به دور آلبوم چک بسته شده و از ریختن برگ چک ها به بیرون جلوگیری می کند.

این مدل آلبوم چک دارای قابلیت چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر بوده که شما می توانید لگو و نام برند خود را بر روی آن چاپ کنید و از آن برای تبلیغات خود استفاده کنید و آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود ارائه دهید. هم چنین این آلبوم چک دارای رنگ بندی مشکی و قهوه ای است و جنس آن می تواند از نوع چرم طبیعی و یا چرم مصنوعی باشد.

مدل دیگری از جلد دسته چک تبلیغاتی وجود دارد که دارای یک جا برای دسته چک است هم چنین دو جای کارت ویزیت و یا عابر بانک دارد و یک جای آلبومی نیز دارد که همانند آلبوم کیف پول است ، هم چنین یک جیب زیپ دار نیز دارد. این مدل دسته چک دارای دو مگنت است که به وسیله آن جلد دسته چک بسته می شود و از ریزش محتویات داخل آن جلوگیری می کند. این مدل جلد دسته چک دارای رنگ های مشکی و قهوه ای است و جنس آن می تواند از نوع چرم طبیعی و یا مصنوعی باشد. هم چنین قابلیت چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر را دارد و شما می توانید با چاپ لگو و یا نام برند خود بر روی آن از این کالا برای تبلیغات خود استفاده کنید و آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود ارائه دهید.

یک مدل دیگر از جلد دسته چک ، دارای ۸جای کارت ویزیت یا عابر بانک ، دو جای آلبومی ، دو جا برای اسکناس یا برگ چک است. هم چنین دارای یک زبانه است که به وسیله آن باز و بسته می شود. این مدل رنگ های مشکی و قهوه ای دارد و قابلیت هر سه چاپ لیزر ، داغکوب و سیلک را دارد و جنس آن از چرم طبیعی و مصنوعی است که بستگی به سفارش مشتری دارد.

مدل دیگری از این جلد دسته چک ها هست که دارای ۵جای کارت ، یک جای آلبومی و یک جای دسته چک و یا جای خودکار است که دارای یک مگنت است که از بیرون ریختن محتویات داخل آن جلوگیری می کند. این مدل نیز دارای دو رنگ مشکی و قهوه ای است و قابلیت چاپ نیز دارد و هم می تواند از چرم طبیعی باشد هم مصنوعی.

مدل دیگر هم هست که دارای یک جای دسته چک ، ۶جای کارت ویزیت یا عابربانک و یک جای خودکار است که این مدل نه مگنت دارد و نه کش و به راحتی باز وبسته می شود. این مدل نیز در دو رنگ مشکی و قهوه ای موجود است و قابلیت چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر را دارد.

در آخر این را می توان اضافه نمود که شما می توانید از برخی مدل های جلد دسته چک به عنوان کیف هم استفاده کنید. می توانید با چاپ لگو و یا برند خود بر روی آن ها به راحتی تبلیغات انجام دهید و خود را به مردم معرفی کنید. زمان لازم برای تحیل کار به مشتری در صورت موجود بودن در انبار ۳روز کاری است در غیر این صورت با توجه به ترافیک کاری و تیراژ سفارش و هم چنین نوع چاپ این زمان متغیر است.

[/av_textblock]

[/av_one_full]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *