در چه مناسبت هایی هدیه تبلیغاتی بدهیم؟

در کشور ایران مناسبت های ملی و مذهبی زیادی وجود دارد که هر یک از آنها میتواند بهانه ای باشد تا بتوان به کارکنان، کارمندان، مشتریان و یا حتی همکاران تجاری خود هدیه ای تقدیم کنیم. در کنار این مناسبت ها ممکن است در بین همکاران تحاری و یا کارکنان، یک همکاری ویژه ای صورت بگیرد، در این موقع است که یک هدیه خاص با طرح لوگو و یا نام تجاری میتواند قدردانی خاص تری را ارائه دهد.

یکی از معروف ترین و محبوب ترین مناسبتی که در آن تمامی مشتریان و یا همکاران هدایای متفاوتی را به یکدیگر میدهند، عید نوروز است. در پایان هر سال تعداد زیادی از سازمان ها و یا شرکت ها برای اینکه بتوانند روابط تجاری جدید و مستحکم تری را شروع کنند اقدام به دادن هدایای تبلیغاتی متفاوت مانند پاور بانک، فلش تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و یا لیوان تبلیغاتی می کنند. این هدایا تبلیغاتی باعث میشود تا نام برند شرکت همیشه در معرض دیدشان باشد.

مناسبت های مذهبی مختلفی نیز داریم که میتوانیم به کارکنان و یا مشتریان خود هدایایی بدهیم. شرکت هایی که میخواهند از پرسنل خود تقدیر و یا تشویق کنند، در مناسبت هایی مانند ولادت حضرت علی (ع) یا روز پدر، یک هدیه تبلیغاتی مناسب و زیبا که در شان کارکنان باشد را تهیه میکنند مانند یک ست چرم تبلیغاتی، کیف تبلیغاتی. یا در مثالی دیگر در روز ولادت حضرت فاطمه (س) یا روز مادر با یک هدیه مناسب برای بانوان میتوانند این روز را تبریک بگویند. در همین راستا در روز دختران و یا روز جوان هم با یک هدیه جوان پسند میتوان ای روز را به جوانان و یا دختران تبریک گفت. این امر باعث میشود تا در آنها انگیزه و میل به پیشرفت ایجاد شود.

مناسبت های دیگری مانند روز دانشجو و روز دانش آموز نیز وجود دارد و از آنجایی که دانشجویان و دانش آموزان از خودکار استفاده میکنند، این میتواند بهانه ای برای چاپ اطلاعات تماس شرکت بر روی خودکار تبلیغاتی باشد. علاوه بر این به دلیل اینکه نسل جوان بیشتر ساعات روز را در اینترنت در حال گشت و گذار هستند، پس داده یک پاور بانک تبلیغاتی و یا یک فلش تبلیغاتی میتواند هدایای مفید و کاربردی برای این گروه باشد.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *