دلایل پیروزی شما با هدایای تبلیغاتی - هدیه تبلیغاتی

دلایل پیروزی شما با هدایای تبلیغاتی - هدیه تبلیغاتی


[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]

دلایل پیروزی شما با هدایای تبلیغاتی

همه ما به چیزهای رایگان علاقه داریم.از هدایای رایگان مانند خودکار تبلیغاتی و محصولات خود آن شرکت گرفته تا هدایای گران قیمت تر و لوکس تر که به مدیران و کارمندان رده بالا اختصاص می یابد.

حال به بررسی مواردی که دریافت هدایای تبلیغاتی مخاطبان را سورپرایز می کند می پردازیم:

  1. خرید بیشتر در نتیجه دریافت هدیه

برخلاف تصور ما که فکر می کنیم ترفیعات باعث صرف هزینه می شود ، بازاریابان متبحر بر این باورند که چنین برنامه هایی پولساز است.در تحقیقات نشان داده شده که وقتی به ما لطفی می شود در صدد جبران آن بر می آییم که در مورد هدایا تبلیغاتی به شکل خرید ظهور می یابد.

  1. لنگر در براورد قیمت گذاری هدایای تبلیغاتی

وقتی محصولی را با قیمت کم می خریم تصورمان چنین است که از کیفیت پایینی برخوردار است.ممکن است بگویید که اگر ما می گوییم که چون کالایی ارزان است پس بی کیفیت است ، چطور هدایایی که بصورت رایگان دریافت می شوند را با ارزش می دانیم؟!

باید گفت که وقتی جنسی قیمت دار می شود ارزش آن قابل براورد است و در مورد هدیه تبلیغاتی ذهن به سمت نزدیک ترین قیمت حدسی ممکن می رسد.

به همین دلیل محققان می گویند که محصولی که برای آن پول بیشتری پرداخت شده ، گران قیمت باشد ، در ذهن مخاطب ارزش بالاتری خواهد داشت.

  1. در ذهن ما بیشتر گرفتن ،بهتر از تخفیف گرفتن است

در پژوهشی که توسط مجله مطالعات بازاریابی انجام شد ،اکثر مردم دریافت ۳۳% قهوه بیشتر را به ۳۳% تخفیف در قیمت ترجیح داده اند.در صورتیکه اگر قیمت هر گرم قهوه را محاسبه کنیم از نظر قیمتی ۳۳%قهوه بیشتر از قیمت کمتری نسبت به تخفیف برخوردار است.اگر پای محاسبه وسط بیاید باید ۵۰% قهوه بیشتری داده میشد تا قیمت آن برابر ۳۳% تخفیف شود.زمانیکه پای محاسبات وسط بیاید و ذهن انسان عاجز از محاسبات لحظه ای باشد ، بر حسب احساسات رفتار می کند .

مردم دریافت کالای رایگان را برد حساب میکنند % در حالیکه در گرفتن تخفیف باید میزانی پول بپردازند هرچند کمتر.پس حکم از دست دادن پول را دارد.

  1. سعی کنید هدیه تبلیغاتی بصورت سورپرایز باقی بماند

تحقیقات نشان داده که اگر هدایا تبلیغاتی را در بسته بندی طوری استفاده کنید که مشخص نباشد آن هدیه چیست و بصورت سورپرایز باشد باعث تحریک افراد در خرید می شود.حتی اگر آن خرید بصورت تفننی باشد.

شما می توانید بصورت رندم از هدایای ارزان تر نیز در بین موارد اهدایی خود استفاده کنید که در ذهن مخاطبتان این حس القا شود که رشوه می دهید یا با هدایای گران قیمت می خواهید او را مجبور به خرید کنید و به دنبال آن نتیجه عکس بگیرید.

  1. در مورد هدایا بیشتر با هم صحبت می کنند

شرکت پروکتر اند گمبل راه بسیار خوبی برای اندیشیدن به محصولاتش پیدا کرده است.او از محصولات خودش بصورت رایگان بعنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند.طبق تحقیقی که در مجهز بازاریابی انجام شده نشان می دهد که افراد با ارائه محصولات رایگان ۲۰۰% بیشتر در مورد آن محصول صحبت می کنند و در نتیجه آن کالا در ذهن مخاطب محفوظ می شود.

در این گزارش آمده که در مواردی که هدایای تبلیغاتی مرتبط با محصول شرکت باشد ۱۵۵% بیشتر در مورد آن صحبت می شود و ارائه کوپن تخفیف هیچ تاثیری در این متغیر نداشته است.

دلایل پیروزی شما با هدایای تبلیغاتی - هدیه تبلیغاتی

دلایل پیروزی شما با هدایای تبلیغاتی – هدیه تبلیغاتی

دلایل پیروزی شما با هدایای تبلیغاتی - هدیه تبلیغاتی

دلایل پیروزی شما با هدایای تبلیغاتی – هدیه تبلیغاتی

دلایل پیروزی شما با هدایای تبلیغاتی - هدیه تبلیغاتی

دلایل پیروزی شما با هدایای تبلیغاتی – هدیه تبلیغاتی

[/av_textblock]

مقالات

بهترین هدایای تبلیغاتیبهترین هدیه تبلیغاتیهدایای تبلیغاتیهدایای تبلیغاتی سازمانیهدیه تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *