بهترین هدیه تبلیغاتی - هدایای تبلیغاتی با کیفیت - هدایای تبلیغاتی سازمانی - هدایای تبلیغاتی در تهران

[av_heading tag=’h1′ padding=’10’ heading=’راهنمای انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=”][/av_heading]

[av_textblock size=’13’ font_color=” color=”]
یکی از سوالات و موضوعات مهمی که ذهن مدیران را به خود مشغول می کند انتخاب هدایای تبلیغاتی است که در نمایشگاه پیش رو باید از آن استفاده کنند.

سوالی که مطرح است انتخاب تیراژ مناسب و نوع هدیه است به نوعی که با روح کسب و کار ما هم به نوعی همخوانی داشته باشند.پاسخ به این سوال منوت به تجربه حضور در نمایشگاه های تخصصی است.این هدایا می توانند باعث شلوغی غرفه شما ، آگاهی دهنده فعالیت شما ، رساندن پیامی خاص یا … باشند.

برای اینکه به سوالات فوق پاسخ دهیم از تعدادی از غرفه داران سوالاتی پرسیده شد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

۱ – هدایای تبلیغاتی تنوع بسیاری دارند .چطور از بین این همه ، بهترینشان را انتخاب کنیم؟

خوب برای پاسخ به این سوال باید بدانید دقیقا چه می خواهید؟مثلا برای کالایی خاص برنامه فروش دارید؟قصد معرفی خود را دارید؟یا… حتی باید ابعاد ، جایگاه غرفه و حتی تعداد افرادی که در غرفه مشغول کار هستند را نیز مد نظر قرار دهید.اگر تمام این موارد را درست در نظر بگیرید خاطره خوبی از خود برجای خواهید گذاشت.

پاولا لریتر سرگدن (مدیر بازاریابی)

به نظر من نمونه محصولات خودمان بهترین هدیه هستند.ما معمولا نمونه محصولات خودمان مانند محافظ صفحه موبایل ، فلش ، جعبه های محافظ یا … را بعنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می کنیم.درست است که قیمت بالایی دارند اما احتمال اینکه این موارد در امور روزانه مخاطب استفاده شوند زیاد است.

دیو پالوس (مشاور ارشد)

سه موضوع را باید در انتخاب هدایا در نظر گرفت: کاربردی باشند ، با برند شما سازگار باشند و جنجالی باشند.ما محصولاتی را انتخاب می کنیم که در نمایشگاه های بعدی مخاطب دنبال ما بگردد.

۲ – چه تیراژی باید خریداری کنیم؟

بیشتر افراد به تیراژ و میزان احتمالی بازدید از غرفه خود فکر می کنند.

جی ولتز

برای ما ابعاد غرفه مهم است.اگر به فرض ۲۰۰۰ نفر از نمایشگاه بازدید کنند ۲۵% از کل این افراد بطور حتم از غرفه ما بازدید خواهند کرد.

باربارا ستر(مدیر عامل)

من با توجه به کل بازدید کنندگان و بودجه ای که دارم تصمیم می گیرم.در صورتی که مثلا ۹هزار نفر بازدید کننده داشته باشیم برای ۱۰% از آنها هدایای تبلیغاتی تهیه می کنم.

جنیفر سیلر (متخصص روابط عمومی)

ما هم تعداد کل بازدید کنندگان را مد نظر داریم و هم تعداد مشتریان حتمی و هم مشتریان احتمالی .سپس بر این اساس بودجه خریدمان را تعیین می کنیم.

۳ – آیا لحاظ کردن ابعاد غرفه در تصمیم گیری مهم است؟

بسته به فضایی که در غرفه داریم باید قسمتی از آن را بای نگهداری هدایای تبلیغاتی اختصاص می دهیم.بهترین کار این است که این اقلام را به مسئولین نمایشگاه بسپاریم و در زمان نیاز مقداری از آن ها را تحویل بگیریم.

پاولا سلرگرن

با توجه به تجربه شخصی من ، گذاشتن هدایا در غرفه حتی اگر در محیط در بسته نگهداری شوند ، کار عاقلانه ای نیست.زیرا احتمال سرقت بسیار است و همچنین اگر در کشوری غریبه باشیم پیگیری آن کار بسیار سختی است.

۴ – زمان بندی توزیع هدایا به چه صورت باشد؟

اطلاع از اینکه برگزاری نمایشگاه در چه تاریخ مناسبتی و روز هفته برگزار می شود مهم است.بازدید از نمایشگاه در روز های تعطیل و در تقارن با مناسب های خاص بیشتر است.پس اگر می دانید که اختتام نمایشگاه به روز های تعطیل برخورد می کند ، برای توزیع هدایا در روزهای اول وسواس بیشتری به خرج دهید.

۵ – چند نوع هدیه ارائه بدهیم؟

بهتر است بصورت تکی عمل نکنیم و چند نوع هدیه در نظر بگیریم.هوشمندانه عمل کنید.ممکن است از دو مدل هدیه گران قیمت و ارزان تر استفاده کنید اما بسیاری افراد زمانتوزیع ، نوع گرانتر آن را دیده اند و حال به سراغتان آمده و تقاضای نوع گران آن را بکنند.حال آنکه شما هدیه گران تر را برای مخاطبان خاص خود در نظر گرفته اید.پس سعی کنید از لحاظ ظاهری اجناس یکسان باشند اما قیمت شان متفاوت باشد.مانند خودکار تبلیغاتیکیف پول تبلیغاتی با چرم مصنوعی و طبیعی – فولدر تبلیغاتی با دو نوع جنس و جاکلیدی تبلیغاتی و …

جنیفر سیلر

از نظر من یک شرکت کننده خوب ، کسی است که از چندین مدل هدیه استفاده کند.من به شخصه هدایای تبلیغاتی را به سه گروه نوع A,BوC تقسیم بندی می کنم.هدیه نوع A برای بازدید کنندگانی است که مطمئن هستیم مشتری ما هستند یا از ما خرید خواهند کرد.برای این افراد هدایایی با قیمت ۵ دلار در نظر می گیریم.(کیف پول تبلیغاتی ، ست چرمی ، فولدر تبلیغاتی ، فلاسک تبلیغاتی  )

دسته نوع B هدایای تبلیغاتی هستند که به کسانی اهدا می شوند که احتمال تبدیل شدنشان به مشتری ۵۰% است.(هدایایی چون جلد دسته چک تبلیغاتی، جلد مدارک تبلیغاتی ، جلد عابر بانک تبلیغاتی ، لیوان تبلیغاتی)

و در نهایت هدایای تبلیغاتی دسته C که به بازدید کنندگانی اهدا می شود که احتمال بسیار کمی وجود دارد که مشتری شوند و در واقع برای تقدیر بازدید از غرفه ما به آن ها اهدا می گردد.( نظیر خودکار تبلیغاتی ، آفتابگیر تبلیغاتی ، دفترچه یادداشت تبلیغاتی ، ساک دستی تبلیغاتی )

بهترین هدیه تبلیغاتی - هدایای تبلیغاتی با کیفیت - هدایای تبلیغاتی سازمانی - هدایای تبلیغاتی در تهران بهترین هدیه تبلیغاتی - هدایای تبلیغاتی با کیفیت - هدایای تبلیغاتی سازمانی - هدایای تبلیغاتی در تهران
[/av_textblock]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *