[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]

ساک خرید تبلیغاتی

مردم به هنگام خرید معمولا از پلاستیک یا کیسه های دسته دار که گرفتن آن ها در دست راحت باشد ، استفاده می کنند یا به هنگام قرار دادن وسایلشان برای سرکار رفتن ، مهمانی رفتن و .. از این کیسه ها استفاده می کنند. شما می توانید به جای کیسه پلاستیکی از ساک های پارچه ای سبک و دسته دار که بسیار شیک هستند استفاده کنید. هم چنین این ساک ها از لحاظ مدت مورد استفاده خیلی بیشتر از کیسه های پلاستیکی برای شما قابل استفاده هستند و زود پاره نمی شوند. هم چنین این ساک ها دارای ابعاد و رنگ بندی های مختلفی هستند که شما می توانید برحسب نیاز از آن ها استفاده کنید.

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا این ساک ها برای تبلیغات مناسب هستند؟

همان طور که در قبل گفته شد این ساک ها برای عموم مردم و برای موارد زیادی کاربرد دارد پس از این نظر شما  می توانید آن را به عده ی زیادی بدهید اما نکته مهم این است که این ساک ها قابلیت چاپ دارند و شما می توانید با چاپ لگو و یا برند خود ، به راحتی خود را به دیگران معرفی کرده و تبلیغات انجام دهید. حال نوبت آن رسیده که توضیحاتی در مورد جزئیات این ساک ها بدهیم. ساک های آراز به طورکلی به دو نوع پرسی و دوختی تقسیم می شوند.

ساک های پرسی سایزهای مختلفی دارند مثل : ۳۵*۲۵ ، ۴۰*۳۰ ، ۴۵*۳۵ و … که این سایزها می تواند با عطف یا بدون عطف باشد.(منظور از عطف آن تیکه ای است که بغل ساک خورده و جمع می شود مثل پاکت های خرید زمان قدیم). ساک پرسی قابلیت چاپ دارد و شما می توانید طرح مدنظر خود را هم یک رو و هم در دو طرف ساک چاپ کنید. منظور از پرس در ساک پرسی این است که پارچه ها پرس شده اند و شما در دوخت ساک نخ نمی بینید. دسته ی ساک پرسی می تواند دسته موزی باشد یا دسته آویز. منظور از دسته موزی این است که دسته ساک داخل کار است و شما چیزی به عنوان دسته آویز در ساک نمی بینید.

ساک های دوختی از لحاظ نوع پارچه ی به کار رفته درآن دو نوع هستند : ۱- ساک دوختی سوزنی ۲- ساک دوختی برزنتی ساک دوختی سوزنی نازک تر از برزنتی بوده ، دارای رنگ بندی وقابلیت چاپ است. ساک دوختی سوزنی در یک سایز ۱۰*۴۰*۳۲ بوده و در دو وزن ۶۰گرم و ۹۰گرم تولید می شود. ۱۰سانتی متر همان عطف کار است که در قبل گفته شد.

ساک برزنتی که به ساک واتر(یعنی ضدآب بودن) معروف است نیز دارای رنگ بندی است و می توان بر روی آن چاپ انجام داد. ساک برزنتی نیز دارای یک ابعاد ۱۰*۴۰*۳۲ است که ۱۰ سانتی متر عطف کار است.

شما می توانید برای تبلیغات خود هرکدام از این ساک ها که متناسب با کار و نیاز شما باشد را سفارش دهید و با چاپ لگو و یا برند خود ، خدمات خود را به دیگران معرفی کنید و تبلیغ کنید. مردم هر موقع که از ساکی که شما به آن ها به عنوان هدیه تبلیغاتی داده اید استفاده کنند به طور ناخودآگاه شما را به دیگران معرفی   می کنند و برای شما تبلیغات انجام می دهند. این ساک ها چون بسیار سبک بوده و قیمتشان نیز مناسب است شما می توانید در تیراژ بالا سفارش داده و تبلیغات خود را به صورت گسترده انجام دهید. حداقل تیراژ سفارش برای ساک ها ۵۰۰عدد به بالاست. حداقل زمان لازم برای تحویل کار در صورت موجود بودن ۵ روز کاری و در غیر این صورت با توجه به تیراژ سفارش و نوع چاپ این زمان افزایش می یابد.

[/av_textblock]

[/av_one_full]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *