[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]

ست های مانیکور تبلیغاتی

همان طور که گفته شد گروه تولیدی-تبلیغاتی آراز محصولات مختلفی را تحت عنوان هدایای تبلیغاتی عرضه می کند از جمله آفتابگیر، ساک خرید، ست چرم زنانه و مردانه ، کیف و … . یکی از محصولات خاص آراز که برای هدایا تبلیغاتی سفارش داده می شود ست مانیکور است. ست های مانیکور تبلیغاتی یکی از محصولاتی است که مشتری خاص خود را دارد و برای بانوان استفاده می شود به عبارتی مشتریان ست های مانیکور تبلیغاتی بانوان هستند. ست های مانیکور تبلیغاتی می تواند برای تبلیغ آرایشگاه مناسب باشد یا می تواند برای معرفی یک کار خاص مثلا کاشت ناخن و تبلیغ آن مناسب باشد چون ست مانیکور برای ناخن به کار می رود.

ست مانیکور از لحاظ ظاهری دو مدل دارد : ۱) ست مانیکور به شکل بیضی ۲) ست مانیکور مستطیلی

ست مانیکور شامل یک عدد قیچی کوچک ، ناخن گیر، موچین و چند ابزار کاربردی دیگر است که می تواند برای استفاده کنندگان آن بسیار مفید و کارا باشد. شما می توانید روی جعبه ی ست مانیکور چاپ انجام دهید. روی جعبه ی ست مانیکور هم می توان چاپ لیزر انجام داد و هم چاپ تامپو که این بستگی به نوع جنس جعبه ی ست مانیکور دارد. تمامی ابزارهای موجود در ست مانیکور در داخل یک کش به صورت جداگانه قرار می گیرند و موقع استفاده به راحتی از ست مانیکور جدا شده و قابل استفاده هستند هم چنین جعبه ست مانیکور به همراه یک قفل بسته می شود و از ریختن ابزار مانیکور به بیرون جلوگیری می کند.

ست های مانیکور تبلیغاتی بسیار کوچک و سبک بوده و به راحتی داخل کیف جا می گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی کند از این رو نه تنها آرایشگران بلکه خانم های دیگر هم می توانند آن را همراه خود داشته باشند و در مواقع ضروری از آن استفاده کنند. چون بعضی از ابزار ست مانیکور مثل ناخن گیر و موچین وسیله شخصی به حساب می آید از این رو بهتر است هر فرد یک ست مانیکور داشته و از وسایل خود استفاده کند.شما می توانید با چاپ لگو و یا برند خود بر روی جعبه ی ست مانیکور، خود را به دیگران معرفی کنید و به جذب مشتری بپردازید.

ست های مانیکور تبلیغاتی می تواند کالایی خاص و جذاب برای تبلیغات شما باشد چرا که مشتریان شما نیز خاص هستند. هم چنین مشتریان شما در هر مکان و هر زمانی که از ست مانیکوری که نام لگو و برند شما بر روی آن حک شده استفاده کنند ، نام شما را بر روی آن خواهند دید و نام و کار شما برای آن ها یادآور شده و شما در ذهن آن ها جاودانه خواهید شد. هم چنین هنگامی که در مکان های عمومی از آن استفاده کنند می توانند به صورت ناخودآگاه شما را به دیگران معرفی کنند و برای شما تبلیغ کنند.

در آخر می توان گفت که ست مانیکور می تواند محصولی مناسب برای کسانی باشد که شغلشان آرایشگری است و با مشتریان زیادی سروکار دارند. این افراد می توانند با چاپ لگو و یا برند خود بر روی ست مانیکور و هدیه دادن آن به مشتریان خود به خوبی برای خود تبلیغ کرده و خود را به دیگران معرفی کنند.

[/av_textblock]

[/av_one_full]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *