[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]

ست چرم تبلیغاتی

ست چرم تبلیغاتی هدیه ای مناسب برای مشتریان خاص ، کارمندان ارشد ، نماینده های فروش در شهررستان ها و در کل برای افرا خاص است. ست چرم تبلیغاتی آراز به طور کلی به ۳دسته تقسیم می شود : ست چرم زنانه ، ست چرم مردانه و ست الکترونیکی یا مدیریتی.

ست چرم زنانه :

ست چرم تبلیغاتی زنانه ۳تکه است که شامل یک عدد کیف پول ، یک عدد آینه و یک عدد جاکلیدی است. ست چرم زنانه دارای رنگ بندی مشکی ، قهوه ای ، زرشکی ، عسلی ، قرمز و فیروزه ای است. ست چرم زنانه دارای مدل های مختلفی است که براساس سلیقه و سفارش مشتری دوخته و عرضه می گردد. ست چرم زنانه قابلیت چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر را دارد و شما می توانید هم بر روی کیف پول ، هم بر روی آینه و هم بر روی جاکلیدی چاپ انجام دهید یا فقط بر روی یکی از آنها چاپ انجام دهید. هم چنین این ست  در یک جعبه ی شیک در یک قاب قرار گرفته و برای هدیه بسیار مناسب است. باید توجه داشت که قیمت این ست ها با توجه به نوع چرم به کار رفته در آن (طبیعی یا مصنوعی) و هم چنین چاپ بر روی آن ها و تعداد لت های به کار رفته در داخل کیف پول متفاوت است. ست چرم تبلیغاتی میتواند یک هدیه تبلیغاتی باارزش برای بانوان باشد.

ست چرم مردانه :

ست چرم مردانه هم همانند زنانه ۳تکه است که شامل یک عدد کیف پول ، یک عدد جاکارتی و یک کمربند است. می توان به جای جاکارتی جاکلیدی نیز قرار دارد که این به سفارش مشتری بستگی دارد و هم چنین می توان کیف پول جیبی یا پالتویی قرار داد. ست چرم مردانه دارای رنگ بندی مشکی ، قهوه ای و عسلی است. ست چرم مردانه قابلیت چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر را دارد که هم می توان بر روی ۳تکه ی ست چاپ انجام داد هم بر روی یکی از آن ها. ست چرم مردانه نیز داخل یک جعبه قرار می گیرد. باید به این نکته توجه کرد که قیمت این ست ها با توجه به چرم به کار رفته در آن ها (طبیعی یا مصنوعی) ، نوع چاپ و تعداد لت های به کار رفته در آن باهم متفاوت است.

ست مدیریتی یا الکترونیکی :

به طورکلی ست مدیریتی می تواند شامل یک عدد پاوربانک ، یک عدد شارژر فندکی ، یک عدد فلش ، یک عدد خودکار تبلیغاتی ، یک عدد جاکارتی و یک عدد کیف پول باشد. مشتری می تواند هرکدام از محصولات بالا را که بخواهد در ست خود قرار دهد که این بستگی به سلیقه و سفارش مشتری دارد. همه ی محصولات بالا قابلیت چاپ دارند و شما می توانید لگو و برند خود را بر روی آن چاپ کنید. ست مدیریتی نیز داخل یک جعبه و در یک قاب قرار می گیرد. در مواردی مشاهده شده که آراز ست خانواده یعنی شامل ۲عدد کیف پول ، زنانه و مردانه نیز تولید کرده است. این ست به علت محدود بودن سفارش به صورت موردی و به درخواست مشتری انجام می شود.

ست خانواده نیز دارای رنگ بندی مشکی، قهوه ای و عسلی است ، قابلیت چاپ دارد و داخل یک جعبه قرار می گیرد. نکته ی قابل توجه اینکه شما می توانید کیف پول زنانه و مردانه تک نیز همراه با جعبه یا بدون جعبه سفارش دهید و حتما نباید ست باشد. شما می توانید با چاپ لگو و یا برند خود بر روی هر یک از ست های بالا تبلیغات خود را انجام دهید و شرکت و نوع فعالیت خود را به عموم مردم معرفی کنید.

[/av_textblock]

[/av_one_full]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *