[av_textblock size=” font_color=” color=”]

فال روزانه سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶

صحبتی برای آن ها که امروز تولدشان است:
دوست عزیزی که ۷ آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در اوایل سالی که پیش رو دارید، یک پیشنهاد کاری خوبی به شما می شود که اگر قبولش کنید، زندگی جدیدی را تجربه خواهید کرد. نه تنها وضعیت مالی بلکه شرایط اجتماعی تان نیز دگرگون خواهد شد. پس فرصت هایتان را از دست ندهید. اگر تا به حال منتظر روزهای خوب بوده اید، باید بگوییم که زندگی در همین لحظه های کنونی است. هیچکس وظیفه شاد کردن شما را ندارد بلکه این شمایید که باید برای درست کردن یک زندگی ایده آل تلاش کنید. پس از همین امروز دست به کار شوید و برای هدف هایی که در سر دارید برنامه ریزی کنید. فردی در ماههای آخر سال وارد زندگی تان می شود که تاثیرات مثبتی را در زمینه های مختلف زندگی تان بر جای خواهد گذاشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
شما بیش از حد درگیر گذشته هستید اما حال وقت آن است که تمرکزتان را تنها بر زمان حال بگذارید. در گذشته اشتباهاتی کرده اید که حال برای آنها افسوس می خورید اما با این شیوه تنها روزهای پیش رویتان را هم از دست می دهید. امروز تنها روی مشکلاتی که شما را در رسیدن به اهداف تان باز می دارد، تمرکز کنید. فقط یادتان باشد که پله پله پیش روید. صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی است. مشکلاتی در رابطه عاطفی تان دارید که ذهن تان را درگیر کرده است. از تندمزاجی دوری کنید و تا چند روز آینده منتظر باشید تا در مقابل تان برای حل آن پا پاش بگذارد.
فـال روزانـه - Daily Omen
روزهای سختی را پشت سر گذاشته اید اما حال همه چیز برای یک فضای دو نفره آماده است. شاید بد نباشد که بعد از ظهر خود را با شریک زندگی تان بگذرانید. اگر چه کارهایی برای انجام دادن دارید اما نگران نباشید، عقب انداختن آنها هیچ تاثیری روی دیگر برنامه هایتان نخواهد داشت. ایده های زیادی در زمینه شغلی دارید اما بهتر است که فعلا دست نگه دارید. تا چند وقت آینده شرایط مالی بهتری برایتان فراهم خواهد شد که زمان مناسبی برای استارت زدن آن است.
فـال روزانـه - Daily Omen
در محیط کار دچار اختلاف نظر شده اید امانگران نباشید زیرا این اختلاف نظر طبیعی است، مهم روش حل کردن آن است که هر کسی نمی داند اما بی شک شما خوب از عهده اش بر خواهید آمد. اگر مجرد هستید، امروز فردی توجه شما را جلب می کند طوری که دوست دارید در مورد او بیشتر بدانید. نشانه ها حاکی از آن است که او شریک زندگی ایده آلی برایتان خواهد بود، پس فرصت را از دست ندهید و علاقه تان را به او نشان دهید. اگر هم متاهل اید، به زودی پای فرد جدیدی به زندگی تان باز می شود که شادی بیشتری را به جمع تان هدیه خواهد کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen
گوشه گیری را کنار بگذارید و خودی به دیگران نشان دهید. به عنوان مثال به میهمانی بروید و در رویدادهای اجتماعی شرکت کنید. در این شرایط نه تنها انرژی شما بیشتر خواهد شد بلکه این احساس را به دیگران نیز منتقل خواهید کرد. سوتفاهمی برای شریک زندگی تان پیش آمده که روح شما هم از آن بی خبر است. شما آنقدر درگیر روزمرگی هایتان هستید که توجهی به اطراف یا حتی برخی از رفتارهایتان ندارید، در صورتی که برای دیگران برداشت های دیگری دارد. سعی کنید این ناراحتی را برطرف کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
پینشهادی به شما شده که در مورد آن تردید دارید. در توانایی شما شکی نیست اما تا از شرایطی که می خواهید در آن قرار بگیرید، اطمینان حاصل نکردید، جواب قطعی ندهید. شما در سنی هستید که تصمیم هایتان هم برای خودتان و هم برای دیگران سرنوشت ساز است، بنابراین نهایت دقت را در آن بکار گیرید. اخیرا برای صحبت با دیگران دچار استرس می شوید، به جای فرار کردن از آن، سعی کنید علت اش را بیابید. اگر تنهایی از پس آن بر نیامدید، از دیگران یا یک روان پزشک کمک بگیرید.
فـال روزانـه - Daily Omen
به فکر انجام کاری هستید اما اگر آن را به اتمام نرسانید، ممکن است که در آینده ای نزدیک موجب پشیمانی تان شود. پس کمی دیگر هم دست نگه دارید تا همه چیز برایتان روشن شود. در صحبت کردن با خانواده و دوستان تان صبوری بیشتری به خرج دهید، آنها با ارزش ترین دارایی های شما هستند پس نگذارید که دلگیری بین تان پیش آید. چیزی که شما در حال حاضر بدان احتیاج دارید یک تغییر است. این تغییر می تواند به سادگی یک تغییر دکوراسیون یا حتی تغییر محل کار یا زندگی باشد.
فـال روزانـه - Daily Omen
شما ذاتا فرد محتاط کاری هستید. از ریسک کردن نیز دوری می کنید اما امروز وقت آن است که بر ترس هایتان غلبه کنید. هیچوقت برای شروع دیر نیست. مطمئن باشید که اگر کاری را شروع کنید که بدان علاقه دارید، موفقیت شما از اینجایی که ایستاده اید نیز بیشتر خواهد شد. امروز حواس تان به تلفن همراه تان باشد. فردی با شما تماس می گیرد که پیام رسان یک خبر خوش است.
فـال روزانـه - Daily Omen
احساس می کنید که  خوشبختی از شما دور شده در حالی که در دو قدمی شما ایستاده است. به زودی شرایط مالی تان نیز رو به بهبود می رود و شما می توانید تمام بدهی های خود را صاف کنید. اما بهتر است که خیلی روی این پول حساب باز نکنید و به تلاش های خود در محیط کار ادامه دهید. به زودی اتفاقی غیر منتظره برایتان می افتد که روحیه شما را از این روز به آن رو می کند. شاید در ابتدا از شنیدن آن شوکه شوید اما به تدریج تاثیرات مثبت آن را بر زندگی تان می بینید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز بیش از همیشه شما در میان جمع می درخشید، از این رو می توانید دل هر کسی را که می خواهید به دست آورید. شما دوستان زیادی دارید اما بهتر است دامنه آنها را محدودتر و البته رابطه خود را عمیق تر کنید. خیالپردازی، شما را از زندگی واقعی تان دور کرده، سعی کنید دست از پیش داوری بردارید و پس از دیدن تنها نشانه هایی از اطراف زود تصمیم نگیرید. به زودی عشق زندگی تان یکی از رازهایش را با شما در میان می گذارد. از نظر دادن در مورد آن بپرهیزید و تنها دو گوش شنوا برایش باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen
این روزها آنقدر درگیر روزمرگی هایتان شده اید که خودتان را هم فراموش کرده اید. وقت آن است که برای خوشگذرانی و رسیدگی به ظاهرتان دست به کار شوید. اگر دوستی از شما دور شده، نگران نشوید و زانوی غم بغل نگیرید. تا چند وقت دیگر خودش به سمت تان می آید. گاهی بی تفاوتی بهترین کاری ست که می توانید انجام دهید. در خانه شما فردی به کمک تان احتیاج دارد اما کمی از بیان آن خجالت می کشد. بهتر است که بیشتر مراقب او باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen
اگر در مسیرتان به بن بست می رسید، به دلیل محدودیت هایی است که برای خود قائل می شوید. راههای زیادی وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید و مطمئنا جواب خواهید گرفت. امروز مجبورید که زمان زیادی را در ماشین سپری کنید و مدام از این ور به آن ور دنبال کارهایتان باشید. با وجود تمام این خستگی ها، در انتهای روز یکی از دوستان قدیمی تان را می بینید و تمام خستگی هایتان به در می شود. تغییر بزرگی در زندگی تان در راه است که انتظارش را ندارید. خودتان را برای روزهای پر از هیجان آماده کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز با روحیه بسیار بالایی از خواب بیدار می شوید. این انرژی را برای شروع اهداف جدیدتان به کار گیرید. درست است که استقلال خوب است اما نه بدین معنی که شما تمام بار مسئولیت را تنهایی به دوش کشید. گاهی مشورت و درخواست کمک از دیگران می تواند ایده های جدیدی را در ذهن تان شکوفا و سرعت پیشرفت تان را نیز تسریع کند. با شریک زندگی تان بحث کرده اید، امروز زمان خوبی برای یک گفتگوی سازنده است. در صحبت هایتان نیز بهتر است که به جای استفاده از واژه های «من» و «تو»، از «ما» استفاده کنید.

[/av_textblock]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *