[av_textblock size=” font_color=” color=”]

فروش مودم ها به جای بسته های اینترنتی ،در کنار اتمام سریع برخی از سرویس های اینترنت همراه ،شکایتی است که برخی کاربران سرویس های اینترنتی را به همراه داشته است.

در پی بالاگرفتن موج نارضایتی کاربران از بسته‌های اینترنت‌های همراه و اینترنت‌های خانگی در خصوص اتمام سریع حجم اینترنت نسبت به قبل این سوال مطرح می‌شود که چرا بیشتر کاربران از این موضوع رنج می برند.

در همین رابطه برخی کاربران با تماس با شرکت‌های فروش خدمات اینترنتی در جواب سوال خود مبنی بر کاهش سریع حجم این پاسخ را می‌شنوند که طبق شواهد نشان میدهد که حجم خریداری شده شما در تیریخ فلان الی فلان مصرف شده و در شبکه ما اختلالی مشاهده نمی شود.

برخی دیگر از سرویس دهندگان خدمات اینترنت از هک شدن رمز وای فای شما اطلاعاتی میدهند و برای راه حل تغییر رمز و انتخاب یک پسورد سخت‌تر و طولانی‌تر را پیشنهاد می‌دهند و این درحالی است که برخی کاربران با تغییر رمز وای فای نیز مشکلشان حل نمی‌شود، سپس به شما خواهند گفت که با نرم افزار فلان دیگر هیچ راهی برای جلوگیری از هک وجود ندارد و تنها راه خاموش کردن مودم است!

دراین میان کاربران اینترنت تلفن همراه که با نرخ‌های بالاتری اینترنت را خریداری می‌کنند و از طرفی مشکل هک شدن سرویس برایشان وجود ندارد نیز از تمام شدن سریع سرویس خود ناراضی هستند و این مساله به معضلی بزرگ برای آن‌ها تبدیل شده است.

در همین راستا یکی از مشترکان سرویس یکی از اپراتورهای تلفن همراه میزان شکایت از اتمام سریع سرویس ۱۵۰ گیگی خود اظهار کرد: با حضور در محل این شرکت در تیر ماه سال جاری یک مودم ۴G و یک بسته اینترنت خریداری کرده که مجموعا چند صدهزار تومان برایش هزینه در بر داشته است به طوریکه بسته پرسرعت حدود ۱۵۰ گیگابایت حجم داشته و این بسته کمتر از ۶ ماه به پایان رسیده که باعث تعجبش شده است.

وی افزود: قبلا شنیده بودم که این بسته‌ها به طور غیر موجهی خیلی زود به پایان می‌رسد، اما این امر را شخصا تجربه نکرده بودم.

با این حال فرد برای افزایش اعتبار اینترنت خود شبانه به سایت شرکت مراجعه کرده و اقدام به خرید بسته ۱۴۴ گیگابایتی می‌کند، اما بعد از ورود به صفحه اعتبار شخصی برای چک کردن افزایش اعتبار اینترنت متوجه شده است که تغییری در حجم سرویس رخ نداده است.

بعد از تماس با مرکز مشتریان با این شرکت برای جویا شدن علت اتمام زود هنگام حجم اینترنتی، اپراتور شرکت اینترنت، در جواب مشتری می‌پاسخ را می گیرد که شما مودم ۳G خریداری نموده اید و هیچ راهی برای بازگشت پول وجود ندارد!

با این حال در ابتدا باید بررسی شود که این موضوع در پی اختلال سایت رخ داده و یا ترفند جدیدی برای فروش محصولات است. در هر صورت حتی اگر فرض کنیم مشترک به اشتباه سرویس را انتخاب کرده باشد باز هم نباید چنین جوابی به او داد شود و هیچ راه برگشتی برای عودت مبلغ واریزی برای مشتری در سایت وجود نداشته باشد.

[/av_textblock]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *