فلش مموری تبلیغاتی

شما به عنوان تبلیغ کننده و معرفی کار و خدمات خود به دیگران می توانید از محصولات زیادی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید و به وسیله ی آن تبلیغات خود را انجام دهید. اینکه شما چه نوع محصول یا کالایی را برای تبلیغات خود انتخاب می کنید و یا اینکه چه نوع کالایی برای تبلیغات شما مناسب است به نوع کار و حیطه ی کاری شما بستگی دارد و یا اینکه چه نوع خدماتی را ارائه می دهید. برای مثال اگر کار شما قطعات ماشن است می توانید از آفتابگیر ، سطل زباله ماشین و جعبه ابزار استفاده کنید ، اگر کار شما آرایشی بهداشتی است می توانید از پیشبند یا ست مانیکور استفاده کنید و …. .

حال اگر کار شما مربوط به لوازم برقی یا نرم افزاری و یا سخت افزاری است می توانید از فلش مموری های تبلیغاتی یا پاوربانک تبلیغاتی استفاده کنید. فلش مموری های تبلیغاتی گزینه ی مناسبی برای افراد یا شرکت هایی است که رشته ی کار آن ها به نرم افزار و یا سخت افزار مربوط است. به این دلیل فلش مموری های تبلیغاتی برای هدایای تبلیغاتی مناسب است چون شما می توانید نام ، لگو و یا برند خود را روی آن چاپ کنید. فلش آراز مدل های متنوعی دارد که در ادامه مختصرا به شرح هریک می پردازیم.

فلش فلزی : فلش فلزی به لحاظ شکل ، مدل های مختلفی دارد مثل کلیدی ، ساده و …

این فلش ها نیز از لحاظ حجمی دارای حجم ۸گیگ، ۱۶گیگ، ۳۲گیگ و ۶۴ گیگ هستند که بنا به درخواست مشتری سفارش داده می شوند. روی فلش فلزی می توان چاپ تامپو یا لیزر انجام داد که این بستگی به جنس فلش و درخواست مشتری دارد.

فلش پلاستیکی : فلش پلاستیکی نیز دارای مدل های متنوعی به لحاظ شکلی است که با توجه به موجودی بازار به مشتری عرضه می شود هم چنین فلش پلاستیکی نیز از لحاظ حجمی دارای حجم ۸گیگ، ۱۶گیگ، ۳۲گیگ و ۶۴گیگ است و می توان بر روی آن چاپ تامپو ، لیزر و سیلک انجام داد که این هم به سفارش مشتری بستگی دارد.

فلش چرمی : فلش چرمی نیز مدل های مختلفی دارد و به لحاظ حجمی همانند فلش فلزی و پلاستیکی است و می توان روی آن چاپ داغکوب، لیزر، سیلک و تامپو انجام داد که هریک از انواع چاپ بر روی فلش به سفارش مشتری بستگی دارد.

فلش شیشه ای : این نوع فلش که معمولا به نسبت فلش های دیگر کم تر سفارش داده می شود نیز دارای حجم ۸گیگ، ۱۶گیگ، ۳۲ و ۶۴ گیگ است و می توان روی آن چاپ انجام داد.

فلش کارتی : همان طور که از اسمش پیداست همانند کارت است و فلش به صورت چرخشی از آن جدا می شود. روی فلش کارتی نیز می توان چاپ انجام داد و از لحاظ حجمی از ۸تا۶۴ گیگ را داراست.

فلش اختصاصی : فلش اختصاصی از جنس سیلیکون است و شکل های خاصی دارد مثل قطره آب و بسیاری شکل های دیگر. این فلش نیز دارای حجم های ۸تا۶۴ گیگ است که بنا به درخواست مشتری سفارش پذیرفته می شود.

فقط در مورد فلش سیلیکونی باید به این نکته توجه کرد که حداقل تیراژ این فلش ها ۵۰۰ عدد است و حدقل ۱ماه زمان لازم است که تهیه شده و به مشتری تحویل داده شود.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *