جا کارتی تبلیغاتی
جا کارتی تبلیغاتی
جا کارتی تبلیغاتی
جا کارتی تبلیغاتی
جا کارتی تبلیغاتی
جا کارتی تبلیغاتی
جا کارتی تبلیغاتی
جا کارتی تبلیغاتی

جا کارتی تبلیغاتی

یکی از وسایلی که هم آقایان و هم بانوان شیک پوش به آن نیاز دارند ، جلد عابر بانک است. این وسیله ضروری که طرفداران زیادی را دارد آراز را بر آن داشت تا تولید جا کارتی تبلیغاتی  را در اولویت طراحی و ساخت هدیه تبلیغاتی قرار دهد.

کلیه مراحل تولید جلد عابربانک تبلیغاتی از برش ،دوخت و چاپ توسط این شرکت انجام شده لذا قیمت نهایی محصول با سایر رقبا بسیار قابل توجه است.

جلد عابربانک تبلیغاتی تولید شده توسط گروه تولیدی آراز در مدل های متنوع ،در اندازه های متفاوت و با جنس های گوناگون اعم از : جاکارتی با جنس چرم طبیعی ،جاکارتی با جنس چرم مصنوعی ،جاکارتی تولیدی با جنسی از تلفیق چرم و استیل ،جاکارتی مگنت دار (آهنربایی) ،جاکارتی دکمه دار ،جاکارتی با درب چسبی و ،جاکارتی سه لت ،جاکارتی دو لت ،جاکارتی برگه دار و … تولید و عرضه میگردد.

شاید مهمترین علت محبوبیت آراز نزد مشتریان نیز همین مسئله است که میتوانیم با هر سلیقه و بودجه ای پاسخگوی نیاز شما  مشتریان محترم نسبت به هدایا تبلیغاتی باشیم.

جلد عابر بانک چرمی با جنس چرم طبیعی و مصنوعی در رنگبندی متفاوت قهوه ای ،عسلی و مشکی تولید میگردد.

داخل برخی از مدل های جاکارتی برگه هایی برای قرارگیری کارت ویزیت ،کارت های عابر و یا … تعبیه شده که با توجه به بودجه شما مشتریان محترم قابلیت اضافه و یا کاهش تعداد برگه ها را دارد.

همچنین برخی از مدل های جلد عابربانک تبلیغاتی دارای جیب داخلی برای قرار گیری کاغذ ،سکه یا … هستند.

آراز این امکان را فراهم نموده تا برای سفارش هایی در حجم انبوه ،طراحی و تولید اختصاصی جلد عابربانک تبلیغاتی را برای شما مشتریان محترم انجام دهد.

در مورد قابلیت چاپ بر روی جاکارتی تبلیغاتی میتوان به سه نوع چاپ لیزر ،داغکوب و سیلک اشاره نمود.چاپ لیزر بر روی جاکارتی تبلیغاتی در مواردی بکار می رود که مشتری زمان محدودی را برای تحویل سفارش خود دارد.این نوع چاپ از کیفیت بالایی برخوردار است و همین امر موجب شده تا خریدار نسبت به این نوع چاپ ترغیب شود اما فاکتور مهمی که نمیتوان آن را نادیده گرفت قیمت تمام شده آن است!

چاپ دیگری که میتوان بر روی جلد عابربانک تبلیغاتی مورد استفاده قرار داد ،داغکوب است.این نوع چاپ نیاز به زمان یک روزه برای ساخت کلیشه دارد. نکته قابل توجه زمان تحویل سفارش و تعداد محصول است. چاپ داغکوب بر روی جلد عابربانک تبلیغاتی باید قبل از دوخت انجام شود .

چاپ سیلک نیز نیاز به زمانی در حدود ۳ یا ۴ روز دارد. اما نکته حائز اهمیت این است که به دلیل سایز کوچک این محصول عموما از چاپ لیزر و یا داغکوب استفاده میشود.

آراز ،تولید کننده هدایای تبلیغاتی مانند انواع جاکارتی تبلیغاتی و جلد عابر بانک تبلغاتی در مدل های متنوع و با کیفیت بالا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *