مزایای هدایای تبلیغاتی در رشد کسب و کار

امروزه یکی از استراتژی های بسیار موثر در امر بازاریابی و بازارسازی، داشتن ارتباطی محکم و مداوم بین تولید کننده ها و عرضه کننده ها میباشد. هدایای تبلیغاتی میتواند در رونق کسب و – کارها چه کوچک و چه بزرگ – و همچنین افزایش میزان درآمد نقش بسیار مهم و موثری داشته باشد. آیا میدانید شرکت هایی که از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند نقش موثری در مثبت شدن ذهنیت مردم دارند؟ یکی از تاکتیک هایی که مدیران شرکت ها برای بازاریابی انجام می دهند، هدایای تبلیغاتی است. اما بهتر است تا مزایای این هدایای تبلیغاتی را با جزییات بیشتر بررسی کنیم.

مزایای هدایای تبلیغاتی در رشد کسب و کار چیست؟

مشتریان نام تجاری شما را به رسمیت خواهند شناخت : یکی از راه های موفقیت در تجارت و ماندگار شدن در ذهن مخاطبان انجام بازاریابی های خلاقانه است. این نوع بازاریابی ها میتواند باعث شود تا وارد یک رقابت با شرکت های دیگر شوید. هدایای تبلیغاتی یک راه بسیار ساده برای آگاه کردن افراد مختلف با نام تجاری شما در کسب و کار است. با هدایای تبلیغاتی سفارشی شما می توانید یک مشتری را در طول روز با هدایای تبلیغاتی خود همراه کنید همین کار باعث می شود که افراد دیگر نیز همزمان با نام تجاری شما آشنا شوند.

مقرون به صرفه بودن : از مزایای دیگر هدیه تبلیغاتی، توسعه کسب و کار با صرف هزینه های کم است. از آنجایی که شرکت ها به دنبال این هستند تا با بودجه ای کم بازاریابی های تاثیر گذار انجام دهند، هدایای تبلیغاتی میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

تاثیرگذاری دراز مدت : وقتی از هدایای تبلیغاتی کارآمد و سودمندی استفاده می کنید، پیام تبلیغاتی خود را میتوانید برای مدت طولانی در ذهن مشتریان و مخاطبان ماندگار کنید. معمولا ۹۴ درصد افرادی که این هدایای تبلیغاتی را دریافت می کنند، به مدت دو سال در خاطرشان باقی میماند و ۷۵ درصد کسانی که هدایای تبلیغاتی مورد علاقه خود را دریافت کردند، معتقدند بسیار کاربرد است. پس میتوان نتیجه گرفت که هدایای تبلیغاتی تنها ابزاری است که میتواند احساسات و یا ذائقه مشتریان را مورد هدف قرار گیرد.

جایگزینی مناسب برای بیزینس کارت : بیزینس کارت یا همان کارت ویزیت یکی از ابزار های خوب برای بازاریابی میباشد. اما بهتر است برای بازاریابی در کسب و کارتان از روش های خلاقانه تری استفاده کنید و آن هدایای تبلیغاتی است. شما میتوانید به جای آنکه بیزینس کارت خود را به مشتریان بدهید، یک محصول به عنوان یادگاری و معرفی برند خود بدهید.

متفاوت بودن همیشه جواب میدهد : خلاقیت در هر کسب و کاری میتواند تاثیر مثبتی بر افراد داشته باشد. فرض کنید مشتریان در یک نمایشگاه از تمام رقیبان شما کارت ویزیت دریافت کرده اند. در اینجاست که شما وارد عمل شده و شیوه ای خلاقانه تری را پیش می برید. شما با هدایا تبلیغاتی که به مشتریان خود میدهید در حقیقت توانسته اید وجهه متمایز تری را نمایش دهید و همین باعث میشود تا مشتریان شما را در ذهن خود داشته باشند.

 

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *