هدیه تبلیغاتی-هدایای تبلیغاتی-هدایای تبلیغاتی خلاقانه-هدایای تبلیغاتی خاص-هدیه-هدایا-مرکز هدیه تهران-مرکز هدایای تبلیغاتی تهران-هدایای تبلیغاتی تهران

[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]

نکاتی برای فروشندگان

بجای اینکه مشتری را مجبور به کاری کنید ،او را اگاه کنید.اگر شما یک بازاریاب هستید و بصورت درصدی کار می کنید مشتری را مجبور می کنید کالا یا خدماتی را از شما بخرد.پس می کوشید او را متقاعد به خرید کنید.اگر مخاطبتان انتقاد یا مخالفتی داشته باشد با او بطور جدی برخورد می کنید و سعی می کنید به او بقبولانید که کالایی که شما عرضه می کنید بی نقض و با ارزش است.اما شما باید دقت خود را صرف تفهیم در رفع نگرانی های مشتری خود کنید نه اینکه او را تحت فشار برای خرید کنید.باید سعی کنید فواید کالا یا خدمات خود را نشان دهید نه اینکه با باورها و نگرانی های او بجنگید و عقاید خود را به او تحمیل کنید.فروش به معنای وادار کردن دیگران به پذیرفتن عقیده شما نیست بلکه دید دیگران به مسائل است.آخرین باری را به یاد آورید که شخصی با سماجت قصد فروش کالایی به شما را داشت!

نمیگوییم شور و شوق نداشته باشید.شور و شوق در کنار تبلیغ و بازار گرمی .نه سماجت!

اگر مشتری در مورد کیفیت کاری شک داشته باشد یا بخاطر رفع سماجت شما خرید کند با جمله “این را به من انداختن”از کالای شما یاد میکند.

اما اگر کالایی را با اشتیاق بخرد با عنوان “اینو خودم خریدم” یا “بالاخره پیشداش کردم”از آن یاد می کنند.

و همین تفاوت بین دو جمله نشان دهنده نتیجه فروش مقطعی یا جذب مشتری بصورت دائم است.

برای جذب مشتری بصورت دائم چه کاری نیاز است؟

-اعتماد مشتری را جلب کنید:

بر روی سوابق کاری خود مانور دهید.با این کار به مشتری آگاهی می دهید تا بتوانند در مورد خرید یا عدم خرید از شما آزادانه تصمیم بگیرد.در واقع او را آزاد می گذارید تا به نفع شما تضمیم بگیرند.

-هیچگاه مشتری خود را کودن فرض نکنید:

حتما تا به حال پیش آمده که کسی به شما گفته باشد که امروز یک مشتری هالو به پستم خورد!نباید به چشم یک ادم که نیاز به دانشتن اطلاعات ندارد نگاه کنید.

یک فروشنده منتقل کننده اطلاعات به خریدار است.در واقع پل ارتباطی بین مصرف کننده و تولید کننده است .شما باید مشکلات مشتری را بشناسید و آنها را حل کنید و این یعنی پایه فروش.

پش شما باید وقت بیشتری برای کسب اطلاعات از مشتری کنار بگذارید.وظیفه شما این است که مشکلات و نیازهای مشتری را بیابید سپس برای حل آنها اقدام کنید.
-احساسات مشتری را بشناسید:
شناخت از احساس مشتری با چیزی که اغلب بازاریابان آنرا شناخت از مشتری می نامند تفاوت دارد.برخی از فروشندگان می گویند که برای ما فرقی ندارد که برای ما فرقی ندارد که مشتری برای چه منظوری جنس را می خرد، همین که خرید کند برای ما کافی است.درست است که در نهایت باید بفکر عایدی خود باشید اما برای فروش موفق باید خود را جای مشتری بگذارید و از احساسات خود باخبر شوید.اما مسئله مهم این است که در فاصله زمانی اندک چگونه می توان از احساسات و نظرات او با خبر شد؟برایش وقت بگذارید و از تلف کردن وقت او با سوالات بی جا و حوصله سر بر بپرهیزید.مهمترین مسئله این است که با مشتریان صداقت داشته باشید.چیزی که مشتری کمتر از فروشندگان دیده.پس به مشتریان خود بها دهید.
-ارتباط خود را با مشتری های قدیمی قطع نکنید:
به دنبال راهکاری باشید تا مشتری های قدیمی شما را به خاطر بیاورند خصوصا مشتریانی که زمان زیادی است که با شما در ارتباط نبوده اند.یکی از راهکارهای این موضوع هدایای تبلیغاتی هستند.
اغلب مشتریان قدیمی شما ، به کالا یا خدمات شما زمانی نیاز پیدا میکنند ، اما یا شماره و نشانی از شما نمی یابند یا به دلیل مشغله کاری فرصت آنرا نمی یابند که بدنبال نشان و شماره تماس شما بگردند.پس چه کنیم؟
نام و نشان خود را بر روی هدایای تبلیغاتی چاپ کنید که همواره جلوی چشم آنها باشد و کالایی مصرفی باشد.مانند لیوان تبلیغاتی ، کیف پول تبلیغاتی ،خودکار تبلیغاتی ، فولدر تبلیغاتی یا …
طبق تحقیقات انجام شده هر شرکت از دو مشتری جدید شانس همکاری با یکی از آنها و و از هر مشتری قدیمی شانس فروش به یکی از آن ها را دارد.
بنابراین اگر در بین مشتریان جدید بازاریابی می کنید شانس خود را به یک در بیست کاهش می دهند.حال به وجود هدایای تبلیغاتی پی می برید.چون می توانید در عین حال که بدنبال مشتریان جدید هستید مشتریان سابق خود را نیز حفظ کنید.
دستورالعمل دیگر نیز این است که در فواصل زمانی معین که احتمال خرید را می دهید با مشتریان خود تماس بگیرید و اجناس جدید خود یا پیشرفت های خود رات به آن ها متذکر شوید.
هدیه تبلیغاتی-هدایای تبلیغاتی-هدایای تبلیغاتی خلاقانه-هدایای تبلیغاتی خاص-هدیه-هدایا-مرکز هدیه تهران-مرکز هدایای تبلیغاتی تهران-هدایای تبلیغاتی تهران

هدیه تبلیغاتی-هدایای تبلیغاتی-هدایای تبلیغاتی خلاقانه-هدایای تبلیغاتی خاص-هدیه-هدایا-مرکز هدیه تهران-مرکز هدایای تبلیغاتی تهران-هدایای تبلیغاتی تهران

هدیه تبلیغاتی-هدایای تبلیغاتی-هدایای تبلیغاتی خلاقانه-هدایای تبلیغاتی خاص-هدیه-هدایا-مرکز هدیه تهران-مرکز هدایای تبلیغاتی تهران-هدایای تبلیغاتی تهران

هدایای تبلیغاتی 

هدیه تبلیغاتی 

هدایا تبلیغاتی

[/av_textblock]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *