[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]

چگونه بتوانیم پاور بانک اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

تشخیص کالای تقلبی از اصلی کاری بس دشوار و تخصصی است.اما ما در این مقاله اقدام به بررسی نکاتی ریز و ظریف می نماییم تا شناخت پاور بانک اصلی برایتان آسان تر گردد.

یکی از محصولاتی که نسخه تقلبی آن بسیار زیاد می باشد پاور بانک تبلیغاتی می باشد. اگر شما اقدام به خرید یک پاور بانک تقلبی نمایید علاوه بر اینکه از گارنتی محصول و پشتیبانی محروم می شوید ،احتمال انفجار و آسیب دیدگیتان نیز بالاست. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکدیگر به بررسی تفاوت های نسخه اصلی و تقلبی این پاور بانک ها بپردازیم.

۱ – همانطور که در عکس زیر مشاهده میفرمایید در قسمت پنل جلویی پاور بانک ۳ تفاوت عمده مشاهده می نمایید:

۱- چراغ های LED در نسخه تقلبی بزرگتر از چراغ های نمونه اصلی است. ۲- در پاور بانک تقلبی پورت Micro USB مشکی و در نسخه اصلی سفید رنگ می باشد. ۳- پورت USB پاوربانک تقلبی به سفید و رنگ این پورت در پاوربانک اصلی به رنگ بژ می باشد:

۲- رنگ نوشته بر روی بدنه در نمونه اصلی و نمونه تقلبی پاور بانک در عکس زیر نمایان است:

۳ – در پاور بانک اصلی از باتری های اورجینال استفاده و اتصال آن ها به بورد محکم است.اما در پاور بانک های تقلبی از باتری های متفرقه استفاده می شود و اتصال ضعیفی دارند که در هنگام کارکردن داغ می شوندو ممکن است لحیم را آب نماید:

۴- لوگو بر روی نمونه اصلی کوچکتر از نمونه تقلبی حک شده است:

۵ – کابل USB نمونه تقلبی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است و بر روی آن علامت یو اس بی چاپ شده است.اما در نمونه اصلی علامت USB چاپ نشده است:

۶ – در پاور بانک های اصلی به دلیل داشتن آی سی و ترانزیستورهای با کیفیت بسیاربالا، به ندرت دچار حوادث غیر مترقبه نظیر انفجار می شوند، اما در پاور بانک های تقلبی به دلیل عدم استفاده از آی سی ها و ترانزیستورهای با کیفیت ،احتمال وقوع حوادث غیرمترقبه ای مانند آتش سوزی و یا انفجار بسیار زیاد می باشد .همچنین باید گفت در طراحی بورد الکترونیکی پاوربانک های اصلی قابلیت هایی مانند کنترل درجه حرارت، مقاومت در برابر نوسانات برق و کنترل جریان و ولتاژ خروجی مورد بررسی قرار گرفته است که این موارد در نسخه تقلبی پاور بانک وجود ندارد. با توجه به موارد گفته شده ما به شما توصیه می کنیم که حتماً نسخه اصلی پاور بانک تبلیغاتی را تهیه کنید. هدایای تبلیغاتی آراز بعنوان بزرگترین شرکت در تولید و واردات انواع هدیه تبلیغاتی در ایران، تمامی محصولات این شرکت را از جمله پاور بانک ها را یه صورت اصلی و اورجینال برای شما فراهم کرده است و شما می توانید با خیالی آسوده به خرید بپردازید.
[/av_textblock]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *