اشتباهات رایج در هدایای تبلیغاتی - هدیه تبلیغاتی

اشتباهات رایج در هدایای تبلیغاتی - هدیه تبلیغاتی


[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]

اشتباهات رایج در هدایای تبلیغاتی(قسمت اول)

گاهی برخی اشتباهات در دنیای بازاریابی غیر قابل بازگشت است و باعث می شود شما از چرخه رقابت حذف شوید.یکی از آنها تصوراتی غلط در مورد کاربرد هدایای تبلیغاتی است.

در این مقاله سعی شده به مهمترین آن ها اشاره گردد تا کمکی به سازمان شما در عرصه رقابت باشد.

اشتباه ۱ : هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه نیست

بسیاری از افراد و صاحبان کسب و کار زمانیکه صحبت از هدیه تبلیغاتی می گردد دست و پایشان می لرزد و میگویند من اگر پول اضافه داشتم برزای توسعه کسب و کارم خرج می کردم در نتیجه هدایا تبلیغاتی را چیزی بیهوده و غیر ضروری می دانند.

اما باید این نکته را متذکر شویم که با خرید هدایای تبلیغاتی شما برندتان را توسعه می بخشید .همچنین هدایای تبلیغاتی یکی از مقرون به صرفه ترین راه های تبلیغات و دیده شدن نسبت به سایر راهکار ها نظیر آگهی تلویزیونی و آگهی چاپی است.از طرفی هم مردم نسبت به این شیوه تمایل بیشتری دارند تا اینکه از آن فراری باشند.

اشتباه ۲ : مردم از هدایای تبلیغاتی استفاده نمی کنند

ممکن است بگویید تمام شرکت ها هدایای تبلیغاتی اهدا می کنند که هدایای ما در آن ها گم است و در زندگی مشتریانمان کاربردی ندارد اما باید بدانید مردم عاشق اجناس رایگان هستند .بر اساس تحقیقات اتحادیه بین المللی هدایای تبلیغاتی ، ۸۳% مصرف کنندگان تمایل دارند هدیه ای با برند تجاری دریافت کنند .۵۳% نیز اعلام کرده اند حداقل هفته ای یکبار از یک وسیله که تبلیغات تجاری بر روی آن هاست استفاده می کنند.

اشتباه ۳ : نمی توان هزینه برگشتی هدایای تبلیغاتی را محاسبه کرد

ممکن است بگویید که ما چندین سال است در نمایشگاه ها و سایر مناسبت ها انواع ساک دستی تبلیغاتی ،خودکار تبلیغاتی ، افتابگیر تبلیغاتی ، لیوان تبلیغاتی ، فولدر تبلیغاتی و … را به مردم اهدا کرده ایم و نمی توانیم آن ها را دنبال کنیم که کدامشان به دست چه کسی رسیده است.اما به راحتی این هدایا قابل ردگیری هستند:

۱ – می توانید یک شماره تلفن یکتا بر روی هدایای تبلیغاتی خود چاپ کنید تا مشتریان راغب را از طریق بازگشت تماس پیگیری نمایید.

۲-یک ایده برای فروش بکار ببرید.مثلا با چاپ یک متن تشویقی بر روی آن میزان اثر بخشی آن را بسنجید.مثلا بر روی هدیه تبلیغاتی خود بنویسید با بردن این محصول به فروشگاه ما از تخفیف ۱۰% ما بهره مند شوید.

اشتباه ۴ : ارزان خرید کنیم

ممکن است این تصور را داشته باشید که چون در حجم انبوهی برنامه تبلیغات را دارید ، پس بهتر است که کالایی ارزان قیمت تر اما در تیراژ بالاتر خرید و چاپ نمایید.اما از این مهم غافل نشوید که کالای تبلیغاتی شما معرف برند شماست و نباید در این مورد خساست به خرج داد.همیشه سعی کنید کالایی سفارش دهید که در شان برند شما باشد و در چندین بار استفاده از کار نیافتد.به طور حتم نمی خواهید که از برند شما هدایایی به خاطر آید که روانه سطل زباله شده است!

ادامه دارد…

با ما همراه باشید …

اشتباهات رایج در هدایای تبلیغاتی - هدیه تبلیغاتی

اشتباهات رایج در هدایای تبلیغاتی – هدیه تبلیغاتی

اشتباهات رایج در هدایای تبلیغاتی - هدیه تبلیغاتی

اشتباهات رایج در هدایای تبلیغاتی – هدیه تبلیغاتی

اشتباهات رایج در هدایای تبلیغاتی - هدیه تبلیغاتی

اشتباهات رایج در هدایای تبلیغاتی – هدیه تبلیغاتی

[/av_textblock]

مقالات

بهترین هدایای تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی سازمانیبهترین هدیه تبلیغاتیهدایای تبلیغاتیهدیه تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *