قدرت محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی برند

اگر قدرتمندترین ابزار تبلیغاتی برای برند شما کمتر از ۵۰ هزارتومان باشد ، چه می کنید؟

بسیاری از روش های سنتی بازاریابی تجارت شما گران است. و مواردی مانند روزنامه ، رادیو ، تلویزیون و تبلیغات اینترنتی می تواند هزینه های بازاریابی شما را سر به فلک بکشد.

با این حال ،

قدرت محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی برند در محصولات تبلیغاتی هزینه بسیار کمی دارند و بازدهی شگفت انگیزی را ارائه می دهند. آیا می خواهید بدانید که چگونه قدرت این محصولات می تواند برند شما را تقویت کند؟ برای یادگیری راز به خواندن ادامه دهید!

تشخیص مارک

شاید بزرگترین مزیت برند سازی تبلیغاتی این باشد که باعث افزایش شناخت برند می شود. این به دلیل عوامل مختلفی رخ می دهد.

اول اینکه ، مردم در واقع از محصولات تبلیغاتی استفاده می کنند. آنها احتمالاً روزانه از چنین محصولات هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند و آنها را برای دو سال یا بیشتر نگه می دارند.

با گذشت زمان ، این امر باعث می شود که نگاه بهتری نسبت به شرکت داشته باشند. از نظر آنها ، این شرکت با تهیه چیزی مفید و رایگان به آنها کمک خوبی کرده است.

هنگامی که آنها این ارتباطات مثبت را با شرکت شما برقرار کردند ، مارک شما را با سرعت بیشتری در طبیعت تشخیص می دهند.

بهتر از کارت ویزیت

روش سنتی برقراری ارتباط با مشتری ، دادن کارت ویزیت به وی بود. متأسفانه ، این روش قدیمی و قدیمی است. و بیشتر آن کارتهای بازرگانی در نهایت به سطل آشغال ریخته می شوند یا روی میز شخصی گم می شوند.

اگرچه محصولات برتر تبلیغاتی بسیار بهتر از کارت های بازرگانی سنتی هستند. و به شما در جذب مشتری متنوع تر کمک می کنند.

صادقانه بگویم ، افراد بیشتری به چیزهایی مانند عینک آفتابی ، کوزیس و سایر محصولات مفید علاقه مند هستند. و از آنجا که مفید هستند ، این چیزها به راحتی دور نمی ریزند و هرگز دوباره استفاده نمی شوند.

هر روز تعداد افراد بیشتری از محصولات خود بیشتر از گذشته استفاده می کنید. این یک روش عالی برای ساختن نام تجاری است!

اتصال عاطفی

بسیاری از محصولات تبلیغاتی عالی در آنجا وجود دارد. اما بهترین آنها مواردی است که به ایجاد ارتباط عاطفی با مصرف کنندگان کمک می کند.

به عنوان مثال ، کسی وقتی اوقات خوبی را سپری می کند از عینک آفتابی تبلیغاتی  استفاده خواهد کرد. و سپس نام تجاری شما را با احساسات مثبتی که احساس می کنند مرتبط می کنند.

همچنین مواردی مانند توپ های استرس مارک دار می توانند به مشتریانی که روز واقعا بدی را سپری می کنند کمک کنند. و سپس آنها از شرکت شما بخاطر تسکین استرس سپاسگزار خواهند بود.

با ایجاد این ارتباطات عاطفی در اوایل ، شما همچنین برای وفاداری بیشتر بذر می کارید.

روحیه در حال حرکت

تا کنون ، ما بر این موضوع متمرکز شده ایم که چگونه مارک تبلیغاتی می تواند به شما در جلب مشتریان جدید کمک کند. اما آیا می دانید این محصولات برای کمک به تقویت روحیه کارمندان بسیار مناسب هستند؟

وقتی کارمندی از شرکتی که در آن کار می کند راضی نباشد ، معمولاً به این دلیل است که احساس عدم قدردانی می کند. و محصولات تبلیغاتی راهی عالی برای تغییر این مسئله هستند.

دادن محصولات مارک دار مفید به عنوان جایزه برای کارمندان به کارمندان کمک می کند احساس دیده و قدردانی کنند. و مانند مشتریان ، آنها سپس آن محصول را با احساسات مثبتی که نسبت به شرکت شما دارند مرتبط می کنند.

وفاداری بهبود یافته

رشد نام تجاری شما چیزی بیشتر از افزایش تعداد مشتریانی است که دارید. تجارت شما همچنین باید بتواند مشتریانی را که از قبل دارید حفظ کند.

اکثریت قریب به اتفاق مشتریان احتمالاً با شرکتی تجارت می کنند که در گذشته به آنها کالای تبلیغاتی داده است. و آنها به احتمال زیاد نام شرکت را پس از دریافت کالایی سالها به خاطر می سپارند حتی اگر در نهایت چیزی خریداری نکنند.

در نهایت ، به احتمال زیاد تعداد بیشتری از این مصرف کنندگان به یک دلیل ساده به خریدارهای مکرر تبدیل می شوند. آنها احساس شدیدی از “quid pro quo” دارند.

به بیان ساده ، شکل های سنتی تبلیغات به راحتی برای مشتریان کارساز نیست. این بدان دلیل است که مشتریان مدرن نسبت به شرکتی که می خواهد از احساسات خود سود کسب کند بسیار محتاط هستند.

چنین مشتریانی ممکن است تبلیغات تجاری را ارزان و دستکاری کنند. با این حال ، آنها محصولات مارک تبلیغاتی را از دید بسیار متفاوت مشاهده خواهند کرد.

آنها به جای دستکاری تجاری ، این محصولات را مانند شرکتی می دانند که بدون انتظار مستقیم پاداش ، به مشتری کمک می کند. و این جاست که جادو اتفاق می افتد.

وقتی مشتری چیزی دریافت کرد ، احساس می کند تجارت خود را “مدیون” آن شرکت است. به این ترتیب ،  برند شما را بسیار فراتر از توان بازاریابی سنتی می برد.

نوع خوب قرار گرفتن در معرض

وقتی مشتری محصولات تبلیغاتی را در خانه نگهداری می کند واقعاً خوب است. این بدان معنی است که آنها دائماً با یادآوری های شرکت شما محاصره می شوند.

با این حال ، حتی وقتی محصولات تبلیغاتی از خانه خارج می شوند ، حتی بهتر است. و می توانید با بخشیدن مواردی که برای مشتریانی که در سفر هستند مفید باشد ، اطمینان حاصل کنید که این اتفاق می افتد.

ایده این است که این باعث افزایش قرار گرفتن در معرض دید شما و برند شما می شود. شخصی که نام شما را روی خودکار یا آرم شما را ببیند ، احتمالاً علاقه بیشتری به شرکت شما پیدا خواهد کرد.

اگر خوش شانس باشید ، شرکت شما می تواند آن انرژی “ویروسی” را هدایت کند و محصولات تبلیغاتی ارزان را به فرصتی برای خلق بی شماری تبدیل کند

مقالات

هدایای تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *