نظم دهنده صندوق ماشین

نظم دهنده صندوق ماشین

گروه تولیدی آراز, پس از تولید آفتابگیر عینکی (جلو) , سایه بان رو دری (آفتابگیر بغل), سطل زباله اتوموبیل , جای دستمال کاغذی اتوموبیل, کیف مدارک اتوموبیل ,  محصول نظم دهنده صندوق ماشین  را نیز به سبد خرید مشتریان خود عرضه نموده است.
ما با استفاده از تجربیات و کارآمدی همکارانمان در بخش تولید آراز توانسته ایم این محصول را نسبت به محصولات مشابه مقاوم تر, شکیل تر و کاربردی تر طراحی و تولید نماییم.
مشتریان ما با توجه به خواسته و انتظاراتشان می¬توانند این محصول را سفارش دهند.
از مزایای این محصول :
مطمینا بارها برایتان اتفاق افتاده که درب صندوق عقب را بگشایید و با صندوقی نا مرتب و بی نظم مواجه شده باشید. با دیدن این صحنه و آشفتگی بالای اشیا درون صندوق مبهوت و گیج شده اید و این بی نظمی خود را در زمان مسافرت بیشتر نمایان میکند زیرا در زمان مسافرت به صندوق عقبی نیاز دارید که بتوانید درون آن بطری آب, فلاسک, کلمن, اسپری های شستشوی شیشه, ابزار خودرو, چراغ قوه, کابل شارژ باطری, دستکش, مایع شستشو و … را جای بدهید و از مرتب بودن آن لذت ببرید.
از این رو گروه تولیدی آراز کیف نظم دهنده ی اتوموبیل را به شما پیشنهاد میکند تا شما از صندوق عقبی منظم و مسافرتی خوشایند بهره ببرید.
از این محصول برای جلوگیری از جابه جایی ناخواسته اشیا درون صندوق عقب حین حرکت استفاده میشود که خود عامل مهمی در ایجاد صداهای اضافی در صندوق عقب میباشد.
این محصول دارای دسته میباشد که حمل و نقل را آسان تر نماید و دارای دو جیب بیرونی برای گذاشتن نقشه و مجلات و … میباشد, و همچنین دارای سه جیب داخلی برای کاربردهای دیگر میباشد.

همان طور که ما انسانها اکسسوری برای خودمان داریم اتومبیل ها نیز دارای اکسسوری های کاربردی وقابل توجه ای را دارند که از جمله می‌توان به آفتابگیر اتومبیل،سطل زباله،جای دستمال کاغذی،نظم دهنده صندوق عقب را نام برد

دراینجا به یکی از اکسسوری هایمهم اتومبیل می‌خواهیم بپردازیم که نظم دهنده اتومبیل میباشد.که با نام مختلفی همچون کیف خودرو،نظم دهنده اتومبیل،کیف صندوق عقب – باکس صندوق عقب – باکس نظم دهنده صندوق عقب ماشین – ارگانیزر ماشین شناخته می گردد
گروه تولیدی آراز این محصول را در۳ سطح کیفی مختلف تولید نموده است
که یکی با جنس نانون دومی باجنس ترکیبی از نانون وبرزنت وسومی با جنس تمامن برزنتی می باشد

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید