یک هدیه از گرانترین اجناس مثل یک اتومبیل! تا یک ساک خرید را شامل میشود.اما بهترین هدیه تبیغاتی هدایایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند، مثلا از هدیه‌ای که روی میز کار و یا آفتابگیری که بر روی شیشه اتومبیل نصب میشود می‌توان نام برد که در معرض دید ترین هدایا هستند. محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه صورت می‌گیرد. اینکه یک هدایای تبلیغاتی و یا گران قیمت باشد دلیلی بر کارا بودن آن نیست . مثلا حتی یک خودکار کوچک می‌تواند در این زمینه از یک هدیه بزرگ و گرانقیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.

در زمینه هدایای تبلیغاتی میتوان به زیر گروه های بسیاری اشاره کرد از جمله : ست تبلیغاتی، انواع جاکلیدی : جاکلیدی فلزی – جاکلیدی چرمی و …. جاکارتی , آفتابگیر ماشین ,فولدر و کلاسور , جلد مدارک , کیف پول , پرچم و … نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی بشمار میروند

میتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، ب خلاقیت بکار رفته در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می کنند، ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد

انواع هدایای تبلیغاتی ، چه نوع هدیه تبلیغاتی ای مناسب است؟

<p> از آن جایی که فلش مموری یک وسیله کاربردی است، برند شما مدام در ذهن مشتری احتمالیتان تکرار میشود و در ضمیر ناخودآگاه او باقی میماند و شما به هدفتان که برند سازی است میرسید. اگر میخواهید در ذهن مخاطبان باقی بمانید و <b>هدایای تبلیغاتی</b> در خور به مشتریان و مخاطبان خود دهید تا ضمن رضایت آنها خود نیز خشنود باشید از ایده های مابهره نمایید. نکته دیگری که در این زمینه اهمیت دارد، میزان هزینه ای است که میخواهید برای خرید هدیه های خاص صرف کنید. تهیه هدیه خلاقانه و عجیب به معنی این نیست که شما باید هزینه و قیمت گزافی را پرداخت نمایید. ابتدا از طرح مورد نظر تصویری سیاه و سفید بر روی کاغذ شفاف یا فیلم لیتوگرافی تهیه میشود و سپس آنرا بر روی تور ابریشمی که سطح آن با مواد ژلاتینی حساس به نور آغشته گشته و بر روی قالب یا چهار چوبی از جنس چوب یا فلز قرار می گیرد قرار می دهند و به آن نور می تابانند. بعد از مدتی نام شما از سر زبانها و ذهن های می افتد، ممکن است اکثر افرادی که یک یا چند بار تیزرهای تبلیغاتی شما را مشاهده کرده باشند، شما را کاملا فراموش کنند.</p>
<h2>هدیه تبلیغاتی</h2><p> مدیران و افرادی که طبقه اجتماعی بالایی دارند علاقهای به استفاده از هدایایی که جنبه تبلیغاتی زیادی دارند یا نام و لوگوی شما در ابعاد بزرگ روی آن حک شده است، ندارند. اگر از لیوان تبلیغاتی برای بازاریابی کالا و خدمات خود استفاده میکنید حتما به این نکته توجه کنید که لیوان تبلیغاتی باید به دسته مشتریان یا دوستانی برسد که از لیوان سرامیکی تبلیغاتی شما در محل پر رفت و آمد یا لوکسی استفاده می کنند که به غیر از دوستان شما ماگ تبلیغاتی توسط دیگران مشاهده شود و لوگو شما که بر روی لیوان تبلیغاتی پلاستیکی یا فلزی چاپ شده است، را خواهند دید. آیا به این موضوع فکر کرده اید که چرا شرکت ها برای تبلیغات خود به شما از لیوان های تبلیغاتی ماگ و چاپ روی لیوان استفاده می کنند و آن را رایگان بعنوان لیوان تبلیغاتی رایگان در اختیار شما می گذارند؟ لیوان یا ماگ فلزی در اثر افتادن نمیشکند در نتیجه مدت زمان بیشتری توسط افراد مورد استفاده قرار میگیرد. گاهی اوقات، افراد از چند جای مختلف سررسیدهای مختلف دریافت میکنند که باعث پایین آمدن شانس استفاده از هر کدام میشود. این روش هنوز هم در بسیاری از نقاط جهان استفاده می شود زیرا هیچ روش چاپی نمی تواند به اندازه چاپ سیلک، مرکب را بر روی سطح منتقل کند و گاهی نیاز است تا چاپ با مقادیر زیادی از مرکب انجام شود و اصطلاحاَ تمامی سطح کار را پر کند در چنین حالتی چاپ سیلک جزء بهترین گزینه ها به شمار می آید.</p>
<p> از این سو بسیار مهم است که هدیهای را به مشتریان بدهید که دارای ارزش مطلوب، کاربردی و طول عمر بالا میباشد. در واقع هر محصولی که به صورت رایگان و به عنوان هدیه به مخاطبان اهدا میکنید نشان از سخاوتمندی و ارزش نهادن بر مشتری دارد که این امر باعث میشود جایگاه برند شما در میان سایر رقیبانتانن ارتقا یابد و مشتریان به شما اعتماد بیشتری داشته باشند. در این روش از پارچه توری ظریفی که در قدیم پارچه ای ابریشمی بود برای ساخت کلیشه استفاده میشده و به همین دلیل به این چاپ چاپ سیلک گفته می شود. آراز گیفت  با دسترسی به طیف گسترده ای از هدایای شرکتی در سطوح مختلف قیمتی می تواند به مشتریان خود این اطمینان را دهد که ارائه گیفت تبلیغاتی دیگر یک دردسر نخواهد بود بلکه یکی دیگر از بخش های لذت بخش فعالیت های تجاریتان خواهد شد. امروزه مراکز بسیاری ارائه دهنده <b>هدایای تبلیغاتی هستند؛ </b>اما استفاده از یک مرکز تخصصی به شما کمک میکند که ایده های نوین خود درباره <b>هدایای تبلیغاتی</b> خلاقانه را به واقعیت تبدیل کنید. شما امروزه می توانید انواع جعبه ای لاکچری گل و شکلات و یا آجیل و گل و یا شکلات خالی را خریداری کنید.
بیشتر افراد وقتی به سفر یا گردش میروند از ظروف سبک و نشکن استفاده میکنند. بگذارید با یک مثال توضیح دهیم؛ ست تجهیزات به عنوان کادوهای خاص مرسوم است و معمولا جعبه هایی وجود دارند که در آن ها تجهیزات برای کار خاصی وجود دارند؛ حال اگر شما به افراد یک ست ابزارآلات تبلیغاتی هدیه دهید که شامل چند وسیله کاربردی مانند سرکلیدی، چاقو، قیچی، اره و انبردست باشد؛ بسیار کاربردی است و حتی در مواقع اضطراری نیاز مشتریان شما را برطرف میکند و بسیار کم حجم است. برای مثال اگر بازار هدف شما بانوان باشند و شما به عنوان هدیه برای اشانتیون یک ماشین شیو به آن ها هدیه دهید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چاپ روی لیوان تبلیغاتی هر چه تعداد بیشتری داشته باشد کیفیت بالاتری را به همراه دارد . لوگو را در هر دو طرف لیوان چاپ کنید تا از همه جهات قابل دیدن باشد و نظر مخاطبان را جلب کند. سفارش <b>هدیه تبلیغاتی از قطعات الکترونیکی سفارشی گرفته تا لیوانهای تبلیغاتی، همه و همه کالاهای تبلیغاتی خوب و عالی برای تقویت آگاهی مشتریان از برند شما هستند. ۸. یک  هدیه تبلیغاتی خاص  همواره برند و لوگوی شرکت و محصول شما را به یاد مشتری خواهد آورد.

براي برخي از شركت‌ها هديه دادن بخشي از استراتژي بازاريابي است.
همگان بر يك نكته اتفاق‌نظر دارند: هديه دادن يكي از راه‌هاي مقرون به‌صرفه براي ايجاد حس مشاركت و ايجاد روابط ارزشمند است.
طبق پژوهشی که از انجمن های تبلیغاتی صورت گرفته ,شرکت هایی که هدیه میدهند دو برابر بیشتر از سایر شرکت ها شانس تماس از طرف مشتری را دارند.
آراز گیفت با توجه به اهمیت هدایای تبلیغاتی ،‌طیف وسیعی از این هدایا را عرضه می نماید میتوانید از طریق مشاوره با کارشناسان ما در این زمینه بهترین نوع هدیه را انتخاب نمائید.

مقالات

هدایاهدایای تبلیغاتیهدایای تبلیغاتی خاص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *