هدایای تبلیغاتی


هدایای مراجعه و موارد دیگر: ۵ راه برای تشکر از مراجعه شما

وقتی کسی از راه خود خارج می شود تا یک معرفی تجاری برای شما ارسال کند ، صادقانه نمی توانید به اندازه کافی از او تشکر کنید. هیچ چیز برای کسب و کار شما مهمتر از کسب و کار بیشتر نیست. با این حال ، برای اطمینان از ادامه کار خود ، ضروری است که وقت بگذارید و قدردانی خود را هر جا که شایسته است نشان دهید.

ارسال هدایای ارجاع به کسانی که تجارت را به شرکت شما می آورند راهی عالی برای نشان دادن قدردانی شماست. اگرچه همه انتظار هدایای تبلیغاتی در قبال مراجعه ندارند ، اما روش خوبی برای ادامه مراجعه بیشتر است. هنگامی که شخصی قدردانی شما را می بیند ، احتمال دارد که مراجعات بیشتری را به روش شما ارسال کند.

مطمئن نیستید چه نوع هدیه ای برای آنها ارسال کنید؟ به چیزهایی فکر کنید که آنها در زندگی روزمره استفاده می کنند. آن نوع هدایایی است که بسیار طولانی است.

ادامه مطلب را برای ۵ راهی که می توانید بگویید ادامه دهید ، متشکرم! “

۱٫ لوازم اداری

لوازم اداری همیشه برای کسانی که در دنیای تجارت کار می کنند مفید است. مواردی مانند دفترچه یادداشت ، درایو های فلش ، تقویم ها و پاوربانک ها همه ایده های خوبی هستند. شما می خواهید با مواردی که هر روز در دفتر استفاده می کنند به آنها پاداش دهید.

دفترچه های یادداشت با آرم شرکت شما هر بار که از آن استفاده می کند ، تجارت و قدردانی شما را به این شخص یادآوری می کند. به این فکر کنید که چند بار یک یادداشت یادداشت برای یادآوری سریع یا یک یادداشت مفید برای یادآوری بعداً بیرون می آورید. درایو های فلش و پاوربانک ها نیز می توانند به گونه ای تنظیم شوند که نام یا آرم شرکت شما را روی آنها نشان دهند.

پاور بانک ها هنگام بیرون آمدن از دفتر و تلاش برای راه اندازی مشاغل از طریق تلفن های هوشمند در حال مرگ مفید هستند. همه این موارد یک هدیه مناسب برای کسانی است که در یک دفتر کار می کنند.

۲٫ وسایل آشامیدنی

لیوان ، بطری های ورزشی و سایر لوازم جانبی نوشیدنی یکی دیگر از گزینه های عالی هدیه ارجاع است. هدیه دادن وسایل آشامیدنی به فرستنده های ارجاع خود انتخابی است که نمی توانید اشتباه کنید. همه برای حمل نوشیدنی های خود در طول روز کاری به یک لیوان یا بطری ورزشی نیاز دارند.

این می تواند لیوان قهوه معمولی باشد که روی آن آرم شرکت شما قرار دارد یا لیوان مسافرتی نیز باشد. این زمانی است که شما واقعاً باید در نظر بگیرید که به چه کسی هدیه می دهید. به محل کار این شخص یا کارهایی که برای امرار معاش می کنند فکر کنید تا ببینید کدام نوع لیوان برای آنها بهتر است.

اگر می دانید که این فرد از ورزش لذت می برد ، پس می توانید در عوض هدیه دادن او را با بطری ورزشی در نظر بگیرید. بطری های ورزشی برای نگه داشتن آب هنگام ورزش یا نگه داشتن هر نوع نوشیدنی در یک روز کاری شلوغ بسیار مناسب هستند. همچنین می توانید هدیه دادن آنها با سایر لوازم جانبی نوشیدنی مانند درب بازکن بطری ، لیوان شراب و زیر لیوانی را فقط برای ذکر چند مورد در نظر بگیرید.

۳٫ کیف های راحت

کیف ها یکی دیگر از اقلام هدیه ای شگفت انگیز برای کسانی است که به روش شما ارجاع می دهند. چندین کیف مختلف وجود دارد که می توانید هدیه دهید. کیف های تبلیغاتی می توانند به صورت توت ، چمدان ، کیف رایانه ای ، کیف ناهار و حتی کیف های سازگار با محیط زیست باشند!

نوع کیف برای ارسال واقعا به شخصی که هدیه می دهید بستگی دارد. فکر کنید کدام نوع کیف برای آنها مفیدتر است. اگر مطمئن نیستید کدام نوع بهترین است ، پس می توانید از گیرنده بپرسید که دوست دارد بهترین نوع را داشته باشد.

بخاطر داشته باشید که نام و نشان شرکت شما می تواند بر روی اقلام قرار گیرد تا نه تنها یک هدیه عالی بلکه تبلیغات نیز باشد. هر بار که از این موارد استفاده می شود ، چه کیسه ای باشد یا کیسه ناهار ، همه افراد در اطراف آن نام شرکت شما را می بینند.

۴٫ موارد تلفن های هوشمند

اقلام گوشی های هوشمند بسیار مورد توجه قرار می گیرند زیرا همه گوشی های هوشمند دارند و می توانند از هر نوع لوازم جانبی تلفن های هوشمند استفاده کنند. برخی از این نمونه ها عبارتند از: پاک کردن صفحه نمایش ، سوکت پاپ ، کیف پول گوشی های هوشمند ، پایه تلفن و موارد دیگر. هر مورد از تلفن های هوشمند برای شخصی که به آن اعطا می کنید به عنوان یک مورد مفید مشاهده می شود.

این موارد نه تنها یک روش عالی برای گفتن “متشکرم” هستند ، بلکه یک روش عالی برای تبلیغات نیز هستند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، شما می خواهید مواردی را پیدا کنید که فرد روزانه از آنها استفاده خواهد کرد. این بهترین نوع هدیه برای هدیه دادن است.

شخصی که آن را برای او می فرستید از استفاده از پایه تلفنش برای تماشای فیلم از طریق تلفن یا از سوکت پاپ خود برای نگه داشتن تلفن هایش به راحتی لذت می برد.

۵٫ لوازم سفر

همه لوازم سفر باعث هدایای عالی برای مراجعه می شوند. بیشتر زنان و مردان کاسب کار گاه به گاه سفر می کنند. لوازم جانبی سفارشی سفارشی شما هنگامی که این تاجران و خانمها به منظور کار یا تفریح ​​به مسافرت می روند ، هدیه ای عالی به شما خواهد داد.

برخی از اقلام معروف شامل برچسب چمدان هستند. برچسب چمدان یک روش عالی برای نمایش مارک شرکت شما از یک طرف و اطلاعات شخص از طرف دیگر است. آنها در هنگام سفر به کار شما می آیند زیرا کسانی که از آن استفاده می کنند نگران گم شدن کیف خود نخواهند بود.

هدایای مراجعه را امتحان کنید که همه از آنها قدردانی خواهند کرد!

اگر شما تاجران و زنان وفاداری دارید که به شما معرفی می کنند ، پس وقت آن است که با ارسال هدایای ارجاع ، قدردانی خود را شروع کنید. این ۵ گزینه را در ذهن خود داشته باشید که به بهترین هدیه برای ارسال فکر می کنید.

مقالات

هدایا تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *