هدایای تبلیغاتی


چرا شرکت شما باید شروع به دادن هدایای تبلیغاتی شرکتی کند؟

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات ، فصل هدیه دادن در گوشه ای قرار دارد. ماه آینده شما پر از فروش با هدف خرید انواع مشتری ها خواهید بود. با این حال ، این فصل برای بخشهای شرکتها نیز هست و هیچ زمان بهتری برای شروع وجود ندارد.

در نگاه اول ، دادن هدایای شرکتی نتیجه مثبتی ندارد. از این گذشته ، این مشتریان شما هستند که باید به شما پول بپردازند ، نه برعکس. پس چرا خرج مشتریان خود می کنید؟

آنها معلوم می شود که دلایل مختلفی برای این انتخاب وجود دارد.

ارتقا  مداوم و بهبود یافته

هدایای شرکت با نام شرکت ، آرم ، وب سایت یا سایر مشخصات قابل شناسایی برچسب گذاری شده اند. بنابراین ، هدایای شما به عنوان بردار برای تبلیغ نام شرکت شما در دفاتر مشتریان شما عمل می کنند. در حقیقت ، آنها ممکن است در دستانشان قرار بگیرند و چشم مشتریان آینده را به خود جلب کنند.

این امر ضمن گسترش اطمینان از این که مشتریان شما را فراموش نمی کنند ، برای گسترش افق دید و تجارت شما ضروری است.

متقابل یک ابزار قدرتمند است

از طبیعت خود ، یک هدیه همیشه قدردانی می شود. و ذاتاً ، همه به خاطر می آورند که شما چه کار خوبی برای آنها انجام دهید. در ذهن گیرنده ، وضعیت شما به عنوان یک انسان سخاوتمند بالا می رود و این یک رابطه سالم و مثبت را ارتقا می بخشد. هدایای تبلیغاتی شرکت یک سرمایه گذاری اندک است اما در ازای بازدهی که می تواند منجر به عقد قرارداد جدید شود ، به شما کمک می کند.

تماس اضافی

ما دوست داریم با مشتریان خود در ارتباط باشیم و شما نیز باید همین کار را داشته باشید. با این حال ، تماس ها یا ایمیل های آزار دهنده فقط برای “شنیدن از آنها” می توانند خسته کننده باشند و همیشه مورد استقبال قرار نگیرند. اما آمدن با دستان پر از هدیه همیشه یک لحظه مثبت است و هیچ کس آن را ناراحت کننده نخواهد دید.

این به شما تعامل بیشتری با بهترین مشتریانتان می دهد. هیچ چیز بهتر از این نیست که این تعامل به عنوان “یک اقدام دیگر برای فروش” دیده نشود. این یک فرصت بی نظیر برای تأیید روابط تجاری و تشکر از آنهاست. همچنین این فرصت را فراهم می کند تا ببینید آیا آنها به چیزی احتیاج دارند و یا آیا شما برای حمایت از آنها به شما نیاز دارند.

خوبه!

بهترین دلیل برای دادن هدایای شرکتی احتمالاً ساده ترین است. این یک حرکت خوب است! حتی در دنیای فوق العاده سریع و با فناوری پیشرفته خدمات آنلاین ، مردم هنوز از دیگران که با آنها پیوند محکم برقرار کرده اند خرید می کنند.

هدایای شرکتی نیاز به سرمایه گذاری اندک دارد. با این حال ، توسعه روابط با مشتریان گران است. ارزش غیرقابل انکار بهترین مشتریان خود را در نظر بگیرید. اکنون آن را با هزینه ساده و در عین حال زیبا هدیه شرکتی مقایسه کنید. چه بهتر؟ در نظر بگیرید که آیا دادن هدایای تبلیغاتی شرکتی توجه لازم برای مشتری شما برای یک سال دیگر است؟ این تصمیمی است که نباید در آن شک داشته باشید.

این فصل است هدایای شرکتی در بسیاری از شرایط مناسب است. پس از گرفتن یک قرارداد بزرگ ، به دنبال سالگرد استخدام یا هنگام جشن گرفتن یک موفقیت. با این حال ، فصل تعطیلات فرصت مناسبی را برای برقراری ارتباط با مشتریان خود برای شروع روابط تجاری جدید فراهم می کند. فرصتی بی سابقه که هر مشاغل باید از آن استفاده کنند.

مقالات

هدایای تبلیغاتیهدایای سازمانیهدایای شرکتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *