ارتباطات داخلی عملی است که سالهاست وجود دارد. با این حال ، هرچه سالها بیشتر می گذرد ، شرکتها اهمیت ارتباطات داخلی شفاف و ثابت را درک می کنند. امروز ما بر استفاده از اشیاء شخصی متمرکز شده ایم تا ارتباط شما با کارکنان خود را بدرخشد.

ارتباطات داخلی چیست؟
ارتباطات داخلی روشی است که شرکت ها برای انتشار اطلاعات به کارکنان استفاده می کنند. البته اطلاعات ، اما نه تنها! در واقع ، نقش بسیار مهم تری ایفا می کند. یک ارتباط داخلی متفکرانه باید ارزش های شرکت ، اهداف آن ، هدف آن ، پروژه های متحد کننده آن را تضمین کند ، اما همچنین اطمینان بخشی در هنگام تغییرات و به اشتراک گذاشتن موفقیت ها و شکست ها داشته باشد.

نقش ارتباطات داخلی در یک شرکت
ارتباطات داخلی یک عمل ضروری برای اجرای روان یک تجارت است. وقتی وقت و نیروی کار خود را اعم از جسمی یا روحی می گذارید ، طبیعی است که بخواهید دلایل و هدف کار خود را بدانید. هیچ کس دوست ندارد در سایه کار کند و برای شرکتی کور کند که دخالت خود را در رفاه کارکنان نشان نمی دهد. به طور خلاصه ، به کارکنان اجازه می دهد تا بفهمند چرا هر روز صبح از خواب بیدار می شوند.

یک نقش اطلاعاتی
بدیهی است یکی از اهداف به اشتراک گذاری اطلاعات است: ورود کارمند جدید ، پاداش جدید ، دستورالعمل جدید دولت (ما در اینجا به دستورالعمل های بهداشتی فکر می کنیم). این اطلاعات برای عملکرد صحیح شرکت ضروری است و روشی را که باید دنبال شود نشان می دهد.

نقش انسجام
این نقش شاید مهمترین نقش ۳٫ این شرکت باید زمان را به منظور ایجاد یک مبادله سالم بین سلسله مراتب و همکاران اختصاص دهد. شفافیت باعث ایجاد اعتماد می شود. هدف ایجاد فرهنگ سازمانی واقعی و کمک به انسجام بین کارکنان بلکه بین آنها و سلسله مراتب است.

بارها و بارها ثابت شده است که فضای خوب و گفتگوی سالم به رفاه کارکنان کمک می کند که به طور مستقیم بر بهره وری آنها تأثیر می گذارد. به طور خلاصه ، کارمندی که در کار خود خوشحال و خوب است ، یک کارمند با انگیزه و درگیر است.

نقش وفاداری
به لطف ارتباطات داخلی متفکرانه ، وفاداری کارکنان حتی بهتر خواهد بود. در واقع ، یک محل کار که در آن احساس خوبی دارید ، محل کاری است که می خواهید در آن بمانید. ارتباط خوب بین سلسله مراتب و کارمند می تواند تفاوت را ایجاد کند! نکته اصلی نصب سیاست اعتماد است. مطمئناً گردش مالی کاهش می یابد!

یک نقش ارتباطی نیز خارجی
از شهرت یک شرکت که به نام برند کارفرما نیز معروف است نباید غافل شد. همانطور که اغلب می گوییم: همه چیز معلوم است. دهان به دهان بسیار قدرتمند است. اگر کارمندی نسبت به شرکت خود احساس بدی داشته باشد ، در مورد آن در اطراف خود صحبت می کند و گسترش می یابد. در نتیجه ، شرکت موردنظر در جذب نیرو با مشکلات بیشتری روبرو خواهد شد. برعکسش هم درست است! یک شرکت بزرگ برای کار متقاضیان را جذب می کند.

شی شخصی ، یک اهرم واقعی برای ارتباطات داخلی آن است
اکنون که کمی بیشتر در مورد اهمیت ارتباطات داخلی متفکرانه و سالم می دانیم ، بیایید نگاهی بیندازیم که هدایای تبلیغاتی چگونه مطالب تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند.

دریافت هدیه توجه ویژه ای است که قلب را گرم می کند. چه از طرف یک عزیز ، چه از یک فرد غریبه و چه از افراد حرفه ای مانند شرکت او ، دریافت هدیه همیشه خوشایند است.

آیا تا به حال درباره هرم مزلو شنیده اید؟ این سلسله مراتب از نیازهای یک انسان است که توسط روانشناس آبراهام مزلو ایجاد شده است. وقتی این هرم را با توجه به ایدئولوژی کار کنار می گذاریم ، متوجه می شویم که ارتباطات داخلی و هدایای شخصی به توسعه نیازهای تعلق و احترام کمک می کند.

وابستگی به نیازها
نیازهای تعلق شامل نیاز به عشق و محبت است. بدیهی است ، در زمینه ای حرفه ای ، ما بیشتر در مورد نیاز به احساس حضور در یک تیم و در مقیاس بزرگ ، تعلق به یک شرکت صحبت خواهیم کرد.

اقدامات متعددی را می توان برای رفع این نیازها اجرا کرد. محصولات تبلیغاتی یکی از پاسخ های ممکن بسیار م effectiveثر است. در واقع ، با توزیع هدایای شخصی شخصی به همه کارکنان ، همه کارکنان خود را زیر یک پرچم واحد متحد می کنید. این راهی برای ارسال پیام است: “ما همه در یک قایق هستیم!”.

حتی می توانید با استفاده از شخصی سازی نام حتی فراتر بروید! این یک فرایند است که به شما امکان می دهد نام شخص همکار خود را بر روی مورد دلخواه خود اضافه کنید. عملکرد کلاسیک اما بسیار قوی برای برآوردن نیاز به تعلق.

بار دیگر ، کارمندی که احساس می کند پذیرفته شده و در گروهی قرار گرفته است ، بهتر می تواند در شرکت خود بماند و از خود پیشی بگیرد تا بتواند رشد کند.

نیازهای ESTEEM

با برش بالا ، ما نیازهای احترام و به عبارت دیگر نیازهای شناخت را پیدا می کنیم. در یک محیط حرفه ای ، تشخیص کارمند توسط گروه حرفه ای (همکاران کار ، سلسله مراتب) برای پیشرفت در کار ضروری است. مهم است که بگوییم وقتی کارها به خوبی انجام شده است و مهم است که بازگردیم

در مورد موفقیت جدیدترین اقدامات و شناسایی افرادی که در آنها سهیم بوده اند ، به صورت داخلی صحبت کنید.

اقلام شخصی نیز به برآوردن این نیاز به احترام کمک می کند. آنها برای پاداش دادن ، قدردانی از کار خود و سپاسگزاری هستند. برای انجام کارهای بزرگ و تأثیرگذار ، ارائه اشیاء شخصی به تصویر شرکت بسیار بیشتر از کلمات خواهد بود! رضایت تیم ها در شادی آنها از آمدن به محل کار ، کارآمدی و مشارکت آنها احساس می شود.

و برای شرکت ، منافع چیست؟

این در واقع سوالی است که می توان پرسید. سفارشی کردن چیزها زمان و هزینه می برد.  از نظر مالی نخواهد بود. با این حال ، این امر به انگیزه ، مشارکت ، لبخند و خنده و در نهایت نتایج مثبت در کار آنها تبدیل می شود که باعث افزایش گردش مالی می شود. یک حلقه فضیلت واقعی!

نکته مهم این است که با افزایش سن شبکه های اجتماعی ، می توانید مطمئن باشید که یک یا چند نفر از کارکنان شما هدایای شرکتی شما را در صفحه شخصی یا حرفه ای خود به اشتراک خواهند گذاشت. نام تجاری و تصویر برند کارفرمای شما سود زیادی خواهد برد.

انتخاب ما از اشیاء قابل تنظیم برای کارکنان شما
آیا از مزایای استفاده از هدایای شرکتی برای کارکنان خود متقاعد شده اید؟ کامل! ما در حال حاضر قصد داریم مجموعه ای از محصولات شاخص را به شما ارائه دهیم تا شما را تحت تأثیر قرار دهد.

موارد تبلیغاتی را نمی توان چنین انتخاب کرد. مثل همه چیز ، شما باید مخاطبان خود را هدف قرار دهید. با این حال ، در یک شرکت تعداد زیادی پروفایل مختلف وجود دارد که با توجه به سن ، جنسیت ، علایق کاهش می یابد ، ساده ترین کار ساده نگه داشتن آن است! در اینجا چند ایده هدیه ارائه شده است.

همراهی در طول لحظات مکث
استراحت قهوه ، استراحت چای ، استراحت آب … همه ما استراحت مورد علاقه خود را داریم. شخصی را در دسته ظروف آشامیدنی مانند کدوی شخصی یا لیوان تبلیغاتی شخصی کنید! آنها با افتخار روی میز کارکنان شما قرار می گیرند و روزانه از آنها استفاده می شود!

قلم غیرقابل اشتباه: کلاسیک و موثر
به خوبی شناخته شده است که قلم یک شیء اصلی قابل تنظیم برای هر مشاغل است. محصول کوچک و ارزان ، بسیار محبوب است و اغلب برای ارتباط داخلی و خارجی توسط شی استفاده می شود.

قلم تبلیغاتی یا خودکار تبلیغاتی ، دائما در کنار مخاطبان شما خواهد بود. قلم چه در کیف دستی ، چه روی کیف و چه روی میز ، دید بسیار خوبی را به لوگوی شما ارائه می دهد و مهمتر از همه ، به کارکنان شما یک شیء اساسی در تصویر شرکت آنها می دهد.

 مفید و مرسوم
فناوری پیشرفته که دسته ای از مصرف کنندگان مورد علاقه است ، اجسامی را جمع می کند که کاربرد و روند را با هم ترکیب می کنند. در اینجا پرفروش های ما آمده است:

ما بلندگوی شخصی را پیدا می کنیم که از رضایت کارکنان شما کوتاهی نمی کند ،
کابل شارژ تبلیغاتی با استفاده کننده خود در همه جا همراه است. این دستگاه با نکات مختلف خود با انواع تلفن های هوشمند سازگار است ،
کلید فلش مموری تبلیغاتی شخصی شده ، یک کلاسیک جاودانه ، برای ذخیره همه پرونده های خود برای همکاران کاری شما مفید خواهد بود!
کیسه کامل: پادشاه کیسه ها
چه کسی تا به حال نام کیف دستی معروف را نشنیده است؟ اصطلاح انگلیسی که در زبان ما مولیر به کار رفته است ، کیف دستی به سادگی یک کیف پنبه ای است که اجازه می دهد همه چیز و هر چیزی را حمل کند.

کیف دستی شخصی با لوگوی شما به شما این امکان را می دهد که همه چیزهای خوب خود را برای ارائه به کارکنان خود بیاورید! آنها سپس می توانند از آن در خارج از منزل برای حمل وعده های غذایی خود ، وسایل ورزشی خود استفاده کنند …

پارچه با تی شرت برای سادگی
خانواده نساجی دارای چندین محصول مختلف است که همه مزایای خود را دارند. پیراهن شخصی برای مردان یا تی شرت تبلیغاتی برای زنان ارزش های ایمن هستند! کارمندان شما می توانند آن را در تجارت ، در طول رویدادها یا حتی خارج از دنیای شرکت ، در طول تعطیلات خود در ساحل بپوشند.

لمس اصلی که باعث تفاوت می شود!
در نهایت ، بدیهی است که اصالت به شما کمک می کند تا تاثیر بگذارید و لبخند به همکاران خود وارد کنید. انتخاب اقلام تبلیغاتی ما روز به روز در حال افزایش است و محصولاتی که هر یک از نسخه های اصلی دیگر بیشتر هستند.

غذای شخصی: قابلمه عسل ، چای ، شکلات ، بیسکویت … چیزی پیدا می کنید که جوانه های چشایی کارکنان خود را خوشحال می کند ،
گیاهان شخصی: ساکولنت ، کاکتوس ، گل یا دانه برای کاشت ، این گیاه یک هدیه پیچیده ، قابل تقدیر و غیر معمول برای یک شرکت است!
اشیاء شخصی یک اهرم واقعی برای ارتباطات داخلی یک شرکت هستند. اثرات آن فوری نیست بلکه تدریجی است! ROI خود را از نظر انگیزه ، بهره وری ، کارآیی و رفاه کلی کارکنان خواهید دید.

مقالات