هدایای تبلیغاتی

چگونه محصولات تبلیغاتی را به طور موثر انتخاب کنیم؟

چگونه محصولات تبلیغاتی را به طور موثر انتخاب کنیم؟
محصولات تبلیغاتی اشیایی هستند که دارای آرم و یا شعاری هستند که شرکت ها برای اهداف تبلیغاتی به مشتریان خود ارائه می دهند. همچنین یکی از بهترین راه ها برای بدست آوردن بیشترین بازدهی برای کسب و کارتان با کمترین هزینه است. اثرگذاری محصولات و هدایای تبلیغاتی اثبات شده است ، زیرا آنها نه تنها مشتریان را هدف قرار می دهند ، بلکه اطرافیان آنها نیز ممکن است این محصولات هدایای تبلیغاتی را ببینند ، در نتیجه باعث افزایش دید شما می شوند. به منظور بهینه سازی انتخاب محصولات تبلیغاتی گفته شده ، سه قانون ساده برای رعایت وجود دارد.
۱) محصولی مفید برای مشتری
اگر می خواهید تأثیر مثبتی روی محصول خود داشته باشید ، لازم است که به محیط مشتری پایبند باشید و عملکردی ، مفید و کاربردی داشته باشید. با ارائه محصولی که مشتری از آن استفاده خواهد کرد ، شما یادآوری دائمی برند خود خواهید بود. از طرف دیگر ، اگر هدیه مفید نباشد ، به معنای بهم ریختگی است ، در انتها در یک کشو قرار می گیرد و منفی شما را منعکس می کند.
اگر می خواهید روحیه خود را حفظ کنید ، محصولی با عمر طولانی را انتخاب کنید. محصولی را که هر روز توسط مشتری و همچنین همراهان وی استفاده می شود ، مشاهده کنید که به لطف این تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم با دیدن آرم شما این شی را می بیند ، تصویر مثبتی را منتقل می کند و به افراد بیشتری می رساند. با این حال ، یک استثنا در این قانون وجود دارد: در کنفرانس ها یا نمایشگاه ها ، ارائه یک نوشیدنی یا میان وعده با آرم خود ممکن است نظر خوب مشتریانی را که از پرخوری شما راضی کرده اید ، جلب کند. در این حالت ، چیزی زودگذر می تواند به همان اندازه موثر باشد.
بسته به استراتژی ، بنابراین می توانید بلند مدت یا کوتاه مدت یا هر دو را انتخاب کنید: برای مشتریان سابق و افراد احتمالی. در نمایشگاه ها یا بصورت آنلاین. خواهید فهمید: برای هر شرایطی محصولی وجود دارد.
۲) محصولی مربوط به فعالیت شما
اگر محصول با خدماتی که شما ارائه می دهید مطابقت دارد ، نه تنها محصولات خود را تبلیغ می کنید بلکه نام تجاری خود را نیز تبلیغ می کنید. اگر در IT هستید ، می توانید یک فلش USB با آرم خود ، اگر در اتومبیل هستید یک ضد آفتاب ، اگر در کسب و کار رستوران هستید پیش بند با نام مارک خود یا حتی محصولات مو برای آرایشگاه ارائه دهید.
با این وجود هنوز برخی محصولات اساسی وجود دارد که حتی اگر ارتباط مستقیمی با فعالیت شما نداشته باشند می توان به طور منظم از آنها استفاده کرد. برای مثال می توانیم به تی شرت ، نشان سبد خرید یا کیف پارچه ای قابل استفاده مجدد فکر کنیم که به طور منظم استفاده می شوند و بسیار کاربردی هستند.
۳) محصولی که به بهترین وجه شما را نمایندگی کند
برای تأثیر مثبت بر مشتری و پخش تصویر خوب ، لازم است با انتخاب محصولات جامد و مقاوم ، محصولات خود را به خوبی انتخاب کنید. اگر نقصی داشته باشند ، کمبود کیفیت منفی بر شما تأثیر می گذارد. دریغ نکنید که کمی بیشتر برای محصولات با کیفیت سرمایه گذاری کنید ، این یک پیام مثبت در نحوه عملکرد شماست: شما نشان خواهید داد که کیفیت برای شما اولویت اول است. این به اعتبار و ارتقا شما کمک می کند.
علاوه بر این ، چه در کوتاه مدت (غذا و نوشیدنی) و چه در طولانی مدت برای رفع نیاز مشتری به محصول خود باشید. با مراجعه به هدایای تجاری ابتدا به مشتری نشان دهید که می توانید نیازهای او را برآورده کنید. تجارت شما فقط بهتر خواهد شد!
در نتیجه ، پیروی از این سه قانون به شما امکان می دهد کارآیی بیشتری کسب کنید ، آنچه را که از یک محصولات تبلیغاتی انتظار دارید بهتر هدف بگیرید و به هدف بازاریابی خود برسید.

مقالات

هدایای تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *