کیف دستی تبلیغاتی

آراز ،یکی از محبوب ترین برند ها در زمینه تولید محصولات چرمی در بین سایر رقبا است.

یکی از دسته محصولاتی که می توان از آن در زمینه هدایای تبلیغاتی استفاده کرد ،انواع کیف های چرمی است.

گروه تولیدی آراز ،در تولید انواع کیف تبلیغاتی استفاده از با کیفیت ترین محصولات اولیه را در دستور کار خود قرار داده است.زیرا اعتقاد ما بر این است که محبوبیت ،اتفاقی نیست.

کیف پول تبلیغاتی : یکی از کالاهایی که در تیراژ بالا در امر هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد ،کیف پول تبلیغاتی است.

انواع کیف پول تبلیغاتی با جنس چرم طبیعی و مصنوعی در دو مدل زنانه و مردانه تولید کیگردد.

سایز بندی کیف پول تبلیغاتی بصورت کیف پول جیبی و کیف پول پالتویی است.چرم بکار رفته در تولید کیف پول تبلیغاتی ،از جنس چرم طبیعی گاو بوده و یا چرم مصنوعی درجه یک در ساخت آن استفاده میگردد.

این محصول قابلیت عرضه بصورت با بسته بندی جعبه و یا بدون جعبه را دارد.

آراز بخاطر داشتن حجم انبوهی از مشتریان با بودجه های متفاوت ،انواع متفاوتی از کیف پول های تبلیغاتی را طراحی نموده که می توان به دو مدل کیف پول چرمی دو لت و کیف پول چرمی سه لت اشاره نمود.

کیف اداری تبلیغاتی : بدلیل قیمت بالای این دسته از محصولات سفارش آن بیشتر در تیراژ پایین است.کیف دیپلمات تبلیغاتی در دو مدل کیف با جنس چرم طبیعی و کیف با جنس چرم مصنوعی درجه یک تولید میگردد. کیف اداری تبلیغاتی در انواع تک قفل و دو قفل تولید و تمام یراق ها و زیپ ها از جنس درجه یک تهیه گردیده.رنگبندی این دسته از محصولات بصورت قهوه ای ،مشکی و عسلی بوده که سازگار با هر سلیقه ای است. بر روی این کیف ها یک یا دو دسته برای حمل کیف تعبیه گردیده .همچنین تمام مدل های آن از بنده شانه ای برخوردارند.

داخل کیف های اداری از استر مرغوب دوخته و جیب های متعدد زیپ دار و ساده در دوخت داخلی آن لحاظ شده.

کیف لپتاب :  کیف لپتاب تبلیغاتی در دو مدل قابل عرضه است.کیف لپتاب با جنس پارچه برزنتی و کیف لپتاب با جنس پارچه اشوالت.این محصول برای لپتاب هایی با صفحه نمایش ۱۵ اینچی استفاده میگردد.

در داخل این نوع کیف لایه ای محافظ برای جلوگیری از ضربه دیدن لپتاب تعبیه گردیده.

هر کیف دارای دو دسته در بالای آن است که حمل آنرا اسان میکند.علاوه بر آن بند دوشی نیز بر روی کیف ها دوخته شده.

چاپ بر روی کیف لپتاب از نوع چاپ سیلک  ، گلدوزی و یا پلاک فلزی است.

نوع دیگری از کیف که برای تبلیغات استفاده میگردد کیف دوشی است.

این نوع کیف ها از پارچه برزنتی ، مخمل و یا سوزنی با گرماژهای متفاوت تولید میگردند.میتوان در دوخت درب آن ها از چسب و یا دکمه مگنت دار استفاده کرد.کیف دوشی تبلیغاتی دارای جیب های متعددی است .همچنین دارای بند دوشی بوده که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *