روش های مدرن تبلیغات - هدایای تبلیغاتی

روش های مدرن تبلیغات - هدایای تبلیغاتی


[av_heading tag=’h1′ padding=’10’ heading=’روش های مدرن تبلیغات’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=”][/av_heading]

[av_textblock size=’17’ font_color=” color=”]
با توجه به دنیای امروز و مدرنیته دیگر تبلیغات به تلویزیون و روزنامه محدود نمی شود.

در عصر امروز روش های نوینی برای تبلیغات استفاده می شود که نگاهی به این موضوع دید بازتری نسبت به انتخاب بهترین روش برای تبلیغات را به شما می دهد.

تبلیغات و بازاریابی یکی از مهمترین ارکان یک تجارت موفق است.اگر از آن دسته از شرکت ها هستید که کالا یا خدماتی از خود را ارائه می کنید باید اصل ضروری تبلیغات را در بالای هرم قوانین کاری خود قرار دهید.

اگر از آن دسته از افراد هستید که هنوز از تبلیغات تلویزیونی یا برگه ای استفاده می کنید ،لازم ااست که یک دوره شرکت در کلاس های آموزش روش های نوین تبلیغات را بگذرانید!

استفاده از ابزارهای نوین :

بسیارند تکنیک هایی که برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند.اما ما در این مقاله قصد ارائه جدید ترین متد تبلیغات را داریم،زیرا همه اکنون بدنبال راه های جدید و ایده های ناب برای تبلیغات می گردند.

بسیاری از این روش ها نتیجه ظهور اینترنت در دنیای امروز است.

تبلیغات در اینترنت بسیار گسترده اند و انواع متفاوتی را شامل می شوند.برخی از این روش ها عبارت اند از : تبلیغات بنری ،تبلیغات از طریق ایمیل ، تبلیغات وبلاگی ، تبلیغات از طریق کلید واژه ها و … که در ادامه به توضیح برخی از این روش های نوین می پردازیم.

تبلیغات بنری :

همانند آنچه در جاده ها مشاهده می کنید در دنیای اینترنت نیز می توان از بنرها در سایت های متفاوت برای تبلیغات بهره برد.اصولا این بنر ها در نوار بالایی یا نوار کناری صفحات یک وبسایت دیده می شوند.

بنرهای مبتنی بر وب معمولا توسط برنامه های جاوا یا برنامه های مالتی مدیا و انیمیشنی ساخته می شود.این بنرها در یک وبسایت به سایت مرجع و هدف لینک داده می شوند.

تبلیغات تشویقی :

آیتم های تشویقی و ترغیبی در تبلیغات که همان هدیه تبلیغاتی را شامل می شوند.توزیع هدایای تبلیغاتی یک تکنیک تبلیغاتی است که می توان در آن خلاقیت و نواوری بسیاری را اعمال کرد.همچنین اصطلاحا دل مخاطب را بدست اورد!

تبلیغات جایگزین :

در برخی کشورها که ایران نیز یکی از آن هاست ،تبلیغات مواردی چون سیگار و یا مواد الکی ممنوع است.لذا بسیاری از برندها بوجود آمده اند که نامشان تداعی کننده آن محصول و یا برند ممنوعه است.

تبلیغات پیکسلی :

هزینه این نوع تبلیغات در اینترنت بر اساس تعداد پیکسلی که آن تبلیغ اشغال می کند محاسبه می گردد.تبلیغات پیکسلی از سال ۲۰۰۵ پای به عرصه تبلیغات اینترنتی گذاشت و از شیوه های نوین تبلیغاتی محسوب می شود.برخی از پر مصرف ترین نسخه های پیکسلی عبارتند از :نسخه پیکسلی DIY نسخه میلیون پیکسل و نسخه GPix.

تبلیغات کلید واژه ای :

این روش از تبلیغات که به تبلیغات پولی نیز معروف است ،در محیط وب رواج دارد و به ازای هر یکبار کلیک بر روی واژه مورد نظر شما مبلغی را از حساب شما کسر می کند.با اینکه نخستین بار سایت یاهو از این استراتژی استفاده کرد اما تبلیغات کلیکی در گوگل به موفقیت بالاتری نسبت به یاهو دست یافت.

Yahoo,Microsoft,Miva و look smart  از جمله موتورهای جستجویی هستند که این نوع از تبلیغات را ارائه می دهند.

تبلیغات حمامی :

این شیوه از تبلیغ در بین فعالان تبلیغات هنوز به طور کامل جا نیافتاده.تبلیغات حمامی به بنرهایی گفته می شود که در مکانهایی که برای استراحت عموم ساخته شده اند نصب می گردد.جالب است بدانید که طبق بررسی از مردمی که در این مکان ها استراحت می کردند شد ، این نوع بنر ها توجه درصد بالایی از آن افراد را جلب کرده بود.

تبلیغات موبایلی :

اگر چه این نوع از تبلیغات بسیار آزار دهنده و به نوعی ایجاد مزاحمت است اما طبق تحقیقات صورت گرفته ، یکی از پر بازدید ترین نوع در بین سایر روش های تبلیغات است.زیرا به ندرت پیامی که به مخاطب ارسال می گردد از سوی او نادیده گرفته می شود .

تبلیغات وبلاگی :

این نوع از تبلیغات اصولا از طرف دارندگان وبسایت صورت میگیرد و از وبلاگ برای بیان توضیحات بصورت محاوره ای  و به بحث و گفتگو نشستن با مشتریان استفاده میگردد.همچنین این نوع از تبلیغ کمک شایانی به افزایش رتبه سایت نیز دارد.اصطلاحا با یک تیر دو نشان را زدن!

کلام پایانی

همانطور که ملاحظه فرمودید صنعت تبلیغات در دنیای امروز به روش های نوینی دست یافته که در دهه های قبل حتی کسی به آن ها فکر هم نمیکرد.به طبع پیشرفت فناوری های مختلف مثل اینترنت ، روش های تبلیغاتی نیز دچار تغییر و تحول شده اند و رشد یافته اند.اما چیزی که در این حوزه بسیار مهم است شناخت مشتریان بالقوه ای است که مخاطب تبلیغات ما هستند.همچنین بومی کردن تبلیغات یکی از نکاتی است که همواره باید مد نظر قرار داد تا نتیجه قابل قبولی از صرف هزینه ها بدست آید.یکی از وظایف روابط عمومی در سازمان ها و شرکت ها نیز شناخت مخاطبان هدف است تا سرمایه گذاری درستی بر روی تبلیغات و استفاده از بهترین روش ها در اینحوزه صورت گیرد.

روش های مدرن تبلیغات - هدایای تبلیغاتی

روش های مدرن تبلیغات – هدایای تبلیغاتی

روش های مدرن تبلیغات - هدایای تبلیغاتی

روش های مدرن تبلیغات – هدایای تبلیغاتی

روش های مدرن تبلیغات - هدایای تبلیغاتی

روش های مدرن تبلیغات – هدایای تبلیغاتی

[/av_textblock]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *