چگونه با سرمایه کم ، کاری پر درامد داشته باشیم؟

چگونه با سرمایه کم ، کاری پر درامد داشته باشیم؟


[av_textblock size=” font_color=” color=”]

سرمایه کم – درآمد بیشتر ؟؟!!

چگونه با سرمایه کم ، کاری پر درامد داشته باشیم؟

کار پر درامد با سرمایه کم ، رویای تمام انسان هاست .چه یک فرد پولدار باشد چه نباشد ، باید بدنبال شغلی باشید که آینده خود را تامین کنید.و اگر جزو آن دسته افرادی هستید که ارث کلانی نداشته ، یافتن کسب و کار پر سود ، امری پر دغدغه برایتان خواهد بود.

اگر مهارت خاصی دارید ، که خوب جای نگرانی نیست.اما برخی افراد در کنار مهارت خود و شغلی که در آن سررشته دارند ، دوست دارند شغلی با درامد زیاد و سرمایه کم داشته باشند که در عین حال زود بازده نیز باشد.

در ادامه مقاله به بررسی ۴ ایده میپردازیم که با سرمایه ای اندک ، شغلی پر درامد خواهید داشت.

۱ – به سراغ شغل هایی بروید که مورد نیاز جامعه است و میزان تقاضا در آن زمینه زیاد است.

موسسه کریر بیلدر فهرست مشاغلی را در سال گذشته منتشر کرد که به دلیل میزان بالای تقاضا در زمره کارهای پر درامد بودند.

این مشاغل که در حوزه فناوری اطلاعات ، فروش و بازاریابی و پزشکی بودند عبارتند از :» مدیر بازاریابی ، توسعه دهنده اپلیکیشن و نرکم افزار ، مهندس صنعتی ، پرستار ، مدیر شبکه ، مدیر وبسایت ، فیزیوتراپ و مدیر خدمات درمانی

۲ – بدنبال کاری باشید که نه تنها به سرمایه کم نیاز داشته باشد ، بلکه در زمان کمی به سود دهی برسد.

اگر از حقوق کم کارمندی خسته شده اید و به دنبال کسب و کاری برای خودتان می گردید ، به فکر یک کارافرینی جمع و جور باشید.درست است که اجاره مغازه و یا دفتر کار این روزها گران و پر ریسک است ، اما اگر حساب شده عمل کنید قطعا به بازدهی خواهد رسید.

و یا اینکه برای یک برند مشهور بازاریابی کنید .اگر در حاشیه شهر ،بتوانید جایی را اجاره کنید ، پرورش ماهی و یا بوقلمون نیز شغلی پر درامد است.اگر مهارت فنی دارید ، در زمینه تعمیرات خودرو، خدمات ساختمانی ، برقکاری یا از این دست مشاغل را برگزینید.جامعه در تمام فصول سال به مشاغل خدماتی نیاز دارد.

۳ – شغلی خانگی و پردرامد برای خودتان پیدا کنید.

همیشه اینطور نیست که مشاغل خانگی فقط برای خانم ها باشد.برای آقایان نیز مشاغل زیادی وجود دارد.که اگر نگاهی به این مشاغل بیاندازید خواهید دید که با اندکی هزینه در ام آموزش دیدن در یک حرفه میتوانید به درامد خوبی برسید.مشاغلی چون وبلاگ نویسی ،بازاریابی تلفنی ، ترجمه ، تدریس از راه دور، پرورش گیاهان زینتی ، دوخت انواع لباس ، ساخت جعبه کادو و یا عروسک ، گزینه های خوبی برای شروع هستند.

۴ – به فکر پیدا کردن شغل دوم باشید.

عاقلانه نیست که به دنبال یافتن شغلی پر درامد ، شغل فعلی و کارمندی خود را رها کنید ،؛ چرا که ممکن است با ضرر مواجه شوید و همان آب باریکه را هم از دست بدهید.پس شغلی را برگزینید که بتوانید در اوقات فراغت خود به آنها بپردازید.مشاغلی چون بازاریابی ، مترجمی ، نویسندگی ، بازاریابی در فضای مجازی

سرمایه کمتر - درآمد بیشتر

سرمایه کمتر – درآمد بیشتر

افزایش درآمد با سرمایه اندکی

افزایش درآمد با سرمایه اندکی

چگونه با سرمایه کم ، کاری پر درامد داشته باشیم؟

چگونه با سرمایه کم ، کاری پر درامد داشته باشیم؟

[/av_textblock]

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *