الکامپ یکی از نمایشگاه هایی است که در بین مردم بسیار محبوب و پر طرفدار شده و هر ساله در تهران برگزار میشود. این نمایشگاه یکی از بزرگ ترین رویداد های تجاری برای شرکت های فعال در زمینه صنعت الکترونیک و کامپیوتر میباشد. این نمایشگاه تا به امروز ۲۷ دوره در ایران برگزار شده است. شرکت هایی که در زمینه های مرتبط به کامپیوتر و مخصوصا اینترنت فعالیت دارند و میخواهند مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کرده و یا خدمات خود را نشان دهند، این نمایشگاه یکی از بهترین فرصت ها میباشد. در این نمایشگاه تمامی اقشار جامعه شرکت میکنند و با به اینکه مبحث کامپیوتر و اینترنت بسیار گسترده است، همگی در دسته مخاطبین قرار میگیرند. در این نمایشگاه هر شرکتی تلاش میکند تا با ارائه تبلیغات گسترده، بازدید کنندگان بیشتری را به سمت غرفه خود جذب کند تا به این وسیله کالا و یا خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه دهد و در نهایت بازدید کنندگان را تبدیل به مشتری کند.

اگر قصد شرکت در نمایشگاه الکامپ را دارید، بهتر است قبل از هر چیزی این موضوع را یادآور شویم که برای ارائه بهتر و معرفی بهتر محصولات و یا خدمات خود میبایست از روش قدیمی تبلیغات یعنی دادن هدایای تبلیغاتی استفاده کنید.

چه هدیه تبلیغاتی مناسب نمایشگاه الکامپ است؟

میدانیم که هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارد پس بهتر است تا در ابتدا هدف خود را از ارائه هدایا تبلیغاتی مشخص کنیم و سپس اقدام به توزیع آن نماییم. برای نمایشگاهی مااند الکامپ بهترین هدیه تبلیغاتی که پیشنهاد میشود، فلش تبلیغاتی میباشد. تمامی افراد نیاز دارند تا برای انتقال اطلاعات خود در بین سیستم های کامپیوتری از فلش استفاده کنند. همه مردم حداقل میبایست یک فلش برای اطلاعات خود داشته باشند. ارائه فلش مموری به عنوان یک هدیه تبلیغاتی میتواند نظر مخاطب عام را به خود جلب کرده و میزان بازدید از غرفه شما را به حداکثر برساند. در این مسئله مهم ترین نکته ای که باید حتما در نظر گرفته شود کیفیت فلش مموری است. چرا که ممکن است نوع بی کیفیت آن باعث شکست شما شود.

البته موارد دیگری نیز هستند که میتوانید به عنوان هدیه به بازدید کنندگان خود بدهید مانند خودکار تبلیغاتی، پوشاک تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی .شرکت اراز بزرگ ترین عرضه کننده هدایای تبلیغاتی با بهترین جنس و کیفیت میباشد. شما میتوانید سفارشات خود را در خصوص هدیه تبلیغاتی ارائه دهید.

 

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *