سوشیال مدیا

درباره بازاریابی در رسانه های اجتماعی چه می دانیم؟

همانطور که زمینه تحقیقات بازاریابی هرچه متنوع تر می شود ، ضروری است که متولیان رهبری فکر با صدای واضح ، سازگار و موجز صحبت کنند. به همین منظور ، سردبیران مجله تحقیقات تبلیغات بطور منظم مجموعه ای از رهنمودهای رسمی را برای همکاران اصلاح می کنند.

برای اطمینان از اینکه مقاله هایی ارائه می دهیم که فایده ای به خوانندگان ما ارائه می دهند ، ما به طور دوره ای استانداردهای تحریریه خود را به روز می کنیم – این فرایند نشان دهنده تحقیقات ما در مورد چگونگی ارائه بهترین خدمات به مخاطبان دانشگاهی و متخصصان بازاریابی است.

هرچقدر که در نگاه اول خودسرانه به نظر برسد ، وفاداری ما باید به حوزه انتخابیه بزرگ خوانندگان ما باشد و نه به هیچ نویسنده دیگری. وجه مثبت این امر واضح است: با انتشار مقالات دقیق تر ، ما می توانیم در هر شماره تحقیقات بیشتری را ارائه دهیم. و این ، به وضوح ، به نفع کل جامعه خوانندگان ما است.

تجدید نظر در دستورالعمل دوم از نظر کیفی تر است: در یک محیط تحقیقاتی که به سرعت در حال تحول است ، و امید به زندگی وسایل نقلیه رسانه های اجتماعی نامشخص است ، ما آموخته ایم که مطالعات کوتاه مدت در رسانه ها ممکن است قدرت ماندگاری را نداشته باشد که مورد توجه دائمی خوانندگان ما باشد. قدرت هر مجله دانشگاهی به کاربرد طولانی مدت آن بستگی دارد. 

به عنوان بخشی از این تلاش ، ما مقاله های قوی متمرکز بر مفهوم را ارائه می دهیم که روش های تازه ای برای درک صنعت تحقیقات بازاریابی ارائه می دهند. ابزارهای جدید منجر به اعمال جدید شده است. و رویه های جدید نیازمند تحقیقات جدیدی است که بتواند درک طولانی مدت را ارائه دهد که هم در استدلال قانع کننده وهدایای تبلیغاتی هم در توضیح منطقی که از مدتها پیش جز اصلی این مجله بوده اند ، لنگر انداخته است.

خود شدیدترین رقابت خارج از بازی ، نبرد رسانه های اجتماعی برای جلب توجه است که قبل ، در حین و بعد از اتفاق می افتد. از آنجایی که هزینه ۳۰ ثانیه زمان تبلیغ به بیش از ۵ میلیون دلار رسیده است ، بازاریابان به چالش کشیده اند که روش های جدیدی را برای رساندن پیام های خود به بزرگترین مخاطبان آمریکا کشف کنند. در “تأثیر پخش مستقیم تبلیغات تلویزیونی در رسانه های اجتماعی: مزایا و محرک های تماشای ، پسندیدن و به اشتراک گذاری تبلیغات در رسانه های اجتماعی”

برای بسیاری از مصرف کنندگان ، فیس بوک اولین چهره رسانه های اجتماعی است. “چگونه پست های فیس بوک مارک ها رفتار الکترونیکی دهان و دندان توسط مصرف کنندگان را القا می کند؟ استراتژی اطلاع رسانی در برابر پیام عاطفی: یک تحلیل محاسباتی » ارسال مثبت (به عنوان مثال میزان مثبت بودن در یک پست تجاری) به عنوان یک پیام احساسی همچنین مشخص شد که این استراتژی تأثیرات منفی بر ایجاد نظرات مثبت دارد. “

فیس بوک همچنین مورد توجه “پاسخ های مصرف کنندگان به تبلیغات فیس بوک در رایانه های شخصی و تلفن های همراه است: مدلی برای ارزیابی رانندگان رویکرد و جلوگیری از تبلیغات فیس بوک” وجود دارد

نویسندگان پس از جمع آوری اطلاعات از ۲۸۷ نفر از علاقه مندان به فیس بوک در فرانسه ، دریافتند که “تمایز بین ارزش ذاتی تبلیغات و ارزش اجتماعی آن تفاوت در نحوه ظهور ارزش را به عنوان تابعی از دستگاه اصلی مورد استفاده برای دسترسی به فیس بوک نشان می دهد.” برای کسانی که از تلفن های همراه استفاده می کنند ، “یک تبلیغ باید یک سرویس واقعی برای سهولت در بومی سازی و دسترسی فراهم کند … تبلیغات فیس بوک برای آن دسته از کاربرانی که از شبکه در رایانه های خود با شبکه مشورت می کردند دارای ارزش اجتماعی بیشتری بود.”

از نظر اجتناب و نفوذ ، مقاله نتیجه گیری می کند که “اعتماد به فیس بوک عامل اصلی پذیرش تبلیغات به طور کلی و یک عنصر محافظ مهم از نظر کاهش نفوذ ادراک تبلیغات در دستگاه های تلفن همراه بود.” بیشتر نویسندگان از پزشکان می خواهند که توجه داشته باشند که “اعتماد به عنوان تابعی از شیطان نقش های کمی متفاوت دارد

استفاده می شود: در محیط رایانه ، اعتماد به شبکه با افزایش ارزش درک شده کاربران ، پذیرش تبلیغات را افزایش می دهد و در محیط تلفن همراه ، اعتماد به شبکه باعث کاهش درک و تهاجم و نفوذ می شود. “

مقاله دیگری در بسته رسانه های اجتماعی ما ، “متناسب بودن درک شده بین تأثیرگذاران اینستاگرام و مارک تایید شده: نحوه تأثیر برند تأثیرگذار بر اعتبار منبع و اثربخشی ترغیب کننده نتایج دو مطالعه را نشان می دهد که کاربران فیس بوک و اینستاگرام برای تعیین اینکه آیا “سطح بالاتری از اعتبار منبع درک شده ، به نوبه خود منجر به نشانه های بالاتر از اهداف مثبت رفتاری شده است”. نویسندگان پریسکا لیندا بروز ، نیکول لیبرز ، مارینا آبت و آنیکا کونزه (همگی از دانشگاه وورتسبورگ) دریافتند که “شرکت کنندگانی که سطح بالایی از روابط بین المللی را نشان می دادند ، کمتر ارزیابی خود را از اعتبار تأثیرگذار بر اساس مناسب بودن درک کردند. بلکه بیشتر تمایل داشتند که از تجربیات قبلی خود به عنوان نشانه استفاده کنند. “

یافته های تحقیق بیشتر اشاره کرد که ممکن است برای یک طرفدار محبوب یک مارک را تایید کند که کاملاً با مشخصات آنها مطابقت ندارد. با این حال آنها هشدار دادند که طرفدار باید “سعی کند اصالت بالایی را در پست های خود بگنجاند تا سطح بالایی از روابط بین المللی را ایجاد کند (به عنوان مثال ، با مخاطب مستقیم مخاطب و گفتن یک داستان شخصی.)

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *