سطل زباله خودرویی تبلیغاتی

سطل زباله یکی از محصولاتی است که برای عموم مردم قابل استفاده است ، البته توجه داشته باشید که این سطل زباله خودرو است. اگر بخواهید تبلیغات خود را به صورت گسترده انجام دهید و تیراژ بالا سفارش دهید ، سطل زباله یکی از گزینه های مناسب برای هدایای تبلیغاتی است چون هم سبک بوده و هم قیمت آن مناسب است. سطل زباله خودرو دارای یک بند است که معمولا سطل زباله توسط آن به دنده اتومبیل آویزان می شود. هم چنین دور آن یک کش دارد که با باز و بسته کردن آن در سطل زباله باز و بسته می شود.

سطل زباله خودرو از جنس پارچه شمعی بوده و قابلیت شست و شو نیز دارد. شما می توانید لگو و یا برند خود را نیز روی سطل زباله چاپ کنید چون قابلیت چاپ دارد. توجه داشته باشید چاپی که می توانید روی سطل زباله خودرو انجام دهید چاپ سیلک است و معمولا به دو رنگ طلایی و نقره ای انجام می شود. سطل زباله خودرو دارای رنگ بندی مشکی ، سرمه ای ، آبی کاربنی و قرمز است که معمولا دو رنگ سرمه ای و آبی کاربنی پرفروش است و مشتریان بیشتر این دو رنگ را سفارش می دهند.

روی دو رنگ سرمه ای و آبی کاربنی رنگ نقره ای برای چاپ مناسب است و خود را روی کار به خوبی نشان می دهد و روی رنگ مشکی و قرمز رنگ طلایی اما باز هم رنگ چاپ به سلیقه ی مشتری بستگی دارد اما معمولا این دو رنگ بر روی سطل زباله خودرو چاپ می شود. سطل زباله خودرو چون هرروز در معرض دید راننده و سرنشینان خودرو است می تواند گزینه ی مناسبی برای تبلیغات شما باشد چون مردم نام و برند شما را می بینند و نام شما در ذهن آن ها باقی خواهد ماند.

اگر راننده ای نخواهد همیشه از سطل زباله استفاده کند می تواند آن را جمع کرده و در داخل داشبورد ماشین قرار دهد چون سطل زباله کوچک بوده و به راحتی جمع می شود و جای زیادی را هم اشغال نمی کند. سطل زباله خودرو می تواند برای مسافت های طولانی و مسافرت مناسب باشد چون شما می توانید به جای استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف ، چندین و چندین بار از سطل زباله خودرو استفاده کنید و بعد از هربار استفاده آن را بشورید و مجددا آن را مورد استفاده قرار دهید به این صورت هم در مصرف پلاستیک صرفه جویی کرده اید و هم به سالم و تمیز ماندن محیط زیست کمک کرده اید.

اگر میخواهید از این وسیله به هنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید، برای چاپ بر روی سطل زباله خودرو کافیست فایل کورل طرح لگو یا برند خود را برای ما ارسال کنید و ما برای شما طرح مورد نظر را روی سطل زباله چاپ خواهیم کرد.

قبل از سفارش به چند نکته توجه کنید :

۱) حداقل تیراژ سفارش سطل زباله ۱۰۰ عدد است.

۲) قیمت سطل زباله با چاپ و بدون چاپ متفاوت است.

۳) حداقل زمان لازم برای تحویل سطل زباله بدون چاپ ۳روز کاری و با چاپ ۷روز کاری است که این زمان با توجه به ترافیک کاری و تیراژ سفارش متغیر است.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *