هدایای تبلیغاتی

هدیه خود را به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل کنید

این روزها دیگر فقط به هرکسی هدایای شرکتی نمی دهیم. علاوه بر این ، نحوه هدیه دادن آن به اندازه خود هدیه مهم است. حتی اگر فاقد تخیل هستید یا وقت کافی ندارید. بنابراین هیچ دلیلی برای تسلیم شدن وجود ندارد. در اینجا چند ایده برای ادویه دادن به روش هدیه شرکتی خود آورده شده است:

۱٫ پسر تحویل غافلگیر کننده
اغلب “گیرندگان” از قبل انتظار دریافت هدیه را دارند. با پیشنهاد نکردن خود ، بلکه با این کار که فرد دیگری این کار را برای شما انجام دهد ، آن را غافلگیر کنید. به عنوان مثال به جشن های پایان سال فکر کنید. بابا نوئل کاملاً قادر به توزیع هدیه شما به روشی اصلی خواهد بود. آیا دسامبر هنوز فاصله زیادی دارد؟ یک موضوع جالب را برای جفت شدن با این مناسبت تصور کنید.

۲٫ توجه به جزئیات
چگونه می توانید یک هدیه اصلی و بدون بسته بندی شایسته نام را تصور کنید؟ به عنوان مثال یک جلد شخصی با آرم چاپ شده. یا حتی یک نقاشی زیبا روی جعبه ، همراه با یک پیام الهام بخش.

۳٫ شکار هدیه
از گیرنده بخواهید که هدیه را به جای تحویل گرفتن ، خودش تحویل بگیرد. به عنوان مثال ، به همه پاکت نامه ای حاوی دستورالعمل های لازم برای شروع ماجراجویی بدهید! این کار را می توان در فضای باز ، بلکه در مطب نیز انجام داد. آماده سازی بدیهی است که لازم است. اما از دیدگاه چه لذتی دارد! زمینه مناسبی برای هدیای تبلیغاتی خود ایجاد کنید زیباترین و معنی دارترین هدایا را نمی توان بسته بندی کرد. هیچ چیز زیباتر از یک فرد انگیزه دهنده ، الهام بخش ، ایجاد احساس در شما یا لبخند بر لب نیست. این امر با تطبیق داستان با خود هدیه ، به منظور تهیه محتوای بیشتر ، امکان پذیر است. گیرندگان وقتی از مورد مورد استفاده خود استفاده می کنند ، به طور سیستماتیک در ماجرا تجدید نظر می کنند.

زمینه ای متناسب با هدیه خود ایجاد کنید
زیبا ترین و معنی دارترین هدایا را نمی توان بسته بندی کرد. هیچ چیز زیباتر از یک فرد انگیزه دهنده ، الهام بخش ، ایجاد احساس در شما یا لبخند بر لب نیست. این امر با تطبیق داستان با خود هدیه ، به منظور تهیه محتوای بیشتر ، امکان پذیر است. گیرندگان وقتی از مورد مورد استفاده خود استفاده می کنند ، به طور سیستماتیک در ماجرا تجدید نظر می کنند. روش های مختلفی وجود دارد که برای دستیابی به اثر مطلوب اعمال می شود:

۴٫ اشتیاق خود را به اشتراک بگذارید
چه چیزی می تواند هیجان انگیزتر از گوش دادن به کسی باشد که در مورد انگیزه خود با احساس صحبت می کند؟ شخصی که واقعاً به بینش خود درباره مسائل اعتقاد دارد؟ یا نقاط قوت و ضعف آن را با شما در میان بگذارید؟ پس از آن داستان شما را مجذوب خود می کند ، به این نتیجه که این لحظه را به عنوان یک مکالمه الهام بخش ، برانگیزاننده و پر انرژی به یاد خواهید آورد.

۵٫ استعاره ها: پیوند با واقعیت
از استعاره اغلب برای فهم بیشتر موضوعات پیچیده استفاده می شود. از سوی دیگر ، یک استعاره دارای خاصیت منحصر به فردی است که در طولانی مدت از آن به یادگار مانده است. بنابراین تعجب آور نیست و این حتی از نظر علمی نیز ثابت شده است که بسیاری از سخنوران و رهبران بزرگ از استعاره استفاده می کنند. این مورد در مورد باراک اوباما ، استیو جابز یا بسیاری از اندیشمندان و نویسندگان بزرگ فرانسوی وجود دارد.

به لطف این ۵ ایده ، شرکای تجاری شما نه تنها یک هدیه خوب در جیب خود ترک می کنند ، بلکه حافظه خوبی نیز دارند که برای مدت طولانی از آن به یاد می آورند. هدف موفق!

آیا به دنبال هدیه شرکتی مناسب هستید که بخواهید کسی را با آن تعجب کنید؟ صفحه هدایای شرکتی ما را کشف کنید. البته ما برای مشاوره شخصی در اختیار شما هستیم تا یک هدیه شرکتی انفجاری را با شما ایجاد کنیم!

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *