چگونه برای آماده سازی برای شروع سال تحصیلی هدیه تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

انتخاب هدیه برای آمادگی برای بازگشت به مدرسه گاهی اوقات دشوار است. از یک طرف ، زیرا شما دقیقاً نمی دانید چه چیزی جذاب خواهد بود و از طرف دیگر ، زیرا نمی دانید کدام هدایای تبلیغاتی برای بخش مشتری مناسب است. با پیروی از لیست ایده های ما ، به راحتی می توانید هدیه ای پیدا کنید که مورد توجه چشم اندازهای شما یا مشتریانتان باشد و کاملاً منطبق با صنعت آنها باشد! با ارائه هدیه ای که کاملاً در همه جا همراه آنها باشد ، به شرکای خود دوباره لبخند بزنید!
فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی
بسیاری از افراد اکنون با رایانه کار می کنند ، چه برای ثبت سفارش ، مدیریت موجودی کالا و چه به سادگی چک کردن پست الکترونیکی. پس چرا هدیه ای اهدا نمی کنید که هم مفید باشد و هم به چشم اندازهای روزانه شما را به یاد بیاورد؟ درایو USB قابل تنظیم یک روش عالی برای لبخند زدن به لب افرادی است که با شما کار می کنند ، در حالی که به آنها کمک می کند با یک ابزار اساسی به کار خود ادامه دهند.
ساک دستی تبلیغاتی سفارشی
شما نمی خواهید سرمایه گذاری زیادی انجام دهید؟ جایی که ممکن است بودجه هنگفتی برای هدیه های پیشرفته در اختیار نداشته باشید؟ چرا کیسه های کاغذی شخصی ارائه نمی شود؟ صرفنظر از اینکه پس از خرید به آنها هدیه می دهید یا صرفاً به عنوان یک مجانی رایگان ، صرفاً نشان دادن آرم ، نام شرکت یا برچسب خود باعث تبلیغات رایگان می شود. دیگر نیازی به استخدام آژانس ارتباطی ندارید ، مشتریان یا افراد احتمالی کار شما را انجام می دهند ، با کیف خود راه می روند و رنگ های خود را در سراسر شهر نشان می دهند!
یک چتر
با شروع سال تحصیلی ، هوا به طور کلی خاکستری است و اغلب باران می بارد. چتری به بهترین مشتریان خود هدیه دهید ، تا آنها بتوانند به محل کار خود بروند یا خشک به خانه بیایند. شما آنها را با خاطرات عالی ترک خواهید کرد و نشان خواهید داد که به آنها فکر می کنید. اینکه بتوانید لوگوی خود را به نمایش بگذارید یک امتیاز مثبت است که این شی useful مفید را به سلاحی از ارتباطات تبدیل می کند. بدون نیاز به انجام تبلیغات پولی ، با ارائه چتری که هویت خود را نشان می دهد ، خود را به راحتی و کارآمد در همه جا دعوت می کنید.
خودکار تبلیغاتی  ارائه دهید
اگرچه رایانه ها همه جا هستند ، اما همه ما وقتی در دفتر هستیم در طول روز چیزی را روی یک کاغذ یادداشت می کنیم. پیش قدم شوید و قلم هایی را ارائه دهید که جزئیات تماس شما را نشان می دهد. این همیشه مفید است و اگر مشتری یا مشتری شما برای کار به آن نیازی نداشته باشد ، همیشه می تواند آن را به خاطر جدول کلمات متقاطع یا سرگرمی های دیگر که به قلم نیاز دارند ، به خانه ببرد.
دفترچه یادداشت
در دنیایی که همه چیز خیلی سریع پیش می رود ، گاهی اوقات مفید است که آنچه را که از ذهن شما می گذرد هنگام کار یادداشت کنید تا ایده ای را از دست ندهید یا آنچه را که باید انجام دهید به خاطر بیاورید. دفترچه یادداشت تبلیغاتی هدیه ای بسیار مفید است که به مشتریان شما امکان می دهد ایده های خود را روی کاغذ بیاورند. علاوه بر این ، درج مشخصات شما روی آن به شما یادآوری می کند که هنوز در بازار حضور دارید و آنها می توانند در هر زمان با شما تماس بگیرند!
یک ساعت
چگونه مشتریان بزرگی را که سالها به شما اعتماد کرده اند حفظ کنید؟ به آنها ساعت بدهید! علاوه بر این که همیشه در چنگال آنها هستید و بنابراین اطمینان حاصل کنید که شرکت شما همیشه در کنار آنها حضور خواهد داشت ، ارائه ساعت به شما امکان می دهد با نشان دادن اینکه برای این مشتریان واقعاً ارزش قائل هستید ، خود را از رقابت متمایز کنید. با کارت ها و نامه های سنتی که احتمالاً ده ها نفر دریافت می کنند خداحافظی کنید و با هدیه ای چیزی اصلی بسازید که پیامی را که می خواهید منتقل کنید برجسته کند!

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *