هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی


چرا کسب و کار شما باید از مواد تبلیغاتی برای رویدادها استفاده کند

آیا به دنبال خرید مواد تبلیغاتی برای یک رویداد آینده برای تبلیغ کار خود هستید اما هنوز آماده گاز گرفتن نیستید؟ خوب ، شما به جای درست آمده اید!

هزاران روش عالی وجود دارد که می توانید از مواد تبلیغاتی برای رویدادها استفاده کنید تا به کارآیی ترین روشهای ممکن در ارتقا business تجارت شما کمک کند. به علاوه ، مردم عاشق دریافت چیزهای رایگان هستند ، بنابراین دادن swag شرکت راهی عالی برای جلب توجه مردم از شرکت شما است.

به عنوان خوانده شده برای راهنمای ما بخوانید که چرا باید برای تبلیغ کسب و کار خود از مواد تبلیغاتی برای رویدادها استفاده کنید.

شناخت برند شما

ارائه موارد تبلیغاتی منحصر به فرد یا مفید بهترین راه برای یادآوری نام تجاری شما توسط افراد است ، به ویژه هنگامی که با بسیاری از شرکت های دیگر به یک مراسم می روید. شما می توانید هدایای تبلیغاتی با یک چیز تبلیغاتی منحصر به فرد مانند یک اسباب بازی روی میز و یا حتی یک شارژر قابل حمل که حتی بعد از اتمام رویداد مردم می خواهند از آن استفاده کنند ، همراه شوید.

مطمئن شوید که آرم خود و همچنین اطلاعات تماس این موارد تبلیغاتی را قرار داده اید. به این ترتیب در هر زمان که مشتری بالقوه مورد تبلیغاتی شما را می بیند یا از شما استفاده می کند ، فکر می کند.

مشتریان بالقوه پس از آن شناخت بیشتری از نام تجاری شما کسب خواهند کرد و این دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید. آنها ممکن است بلافاصله به خدمات شما نیاز نداشته باشند اما در آینده شما می توانید اولین شرکتی باشید که فکر می کنند.

یک رابطه بهتر ایجاد کنید

وقتی در یک رویداد به شخصی کالای تبلیغاتی می دهید ، در حال حاضر رابطه ای بهتر از صرف نشستن در یک غرفه با او ایجاد می کنید. این یک روش عالی برای ادامه مکالمه و ایجاد رابطه بین شما دو است.

مشتری احتمالی شما از شما به خاطر کالای تبلیغاتی تشکر می کند و می توانید در مورد تجارت خود کمی بیشتر به او بگویید. شما باید سعی کنید در این رویداد با افرادی که به خانه می آیند ارتباط برقرار کنید و موارد تبلیغاتی خود را جستجو کنید و آنها شما را به یاد می آورند.

محصولات تبلیغاتی نیز باعث خوشحالی مردم می شوند زیرا چیزی به صورت رایگان دریافت کرده اند. اگر این چیزی است که آنها می توانند از آن استفاده کنند ، پس آنها هر بار که به آن احتیاج داشته باشند به شما فکر می کنند. هدیه دادن چیزی مانند پتو ، بطری آب ، کلاه یا حتی یک شارژر قابل حمل می تواند به ایجاد یک رابطه پایدار با مشتری کمک کند.

حداقل تلاش برای دید بیشتر

اقلام تبلیغاتی موارد بسیار خوبی هستند که باید در هر رویدادی که شرکت شما در آن حضور خواهد داشت از بین ببرند زیرا بدون تلاش زیاد در کنار شما به تبلیغ شرکت شما به مشتری بالقوه کمک می کنند.

مطمئناً باید وقت بگذارید و در یک رویداد با هر مشتری بالقوه صحبت کنید اما هنگامی که آنها از غرفه شما فاصله گرفتند ، کالای تبلیغاتی کار را بر عهده خواهد گرفت. کالای تبلیغاتی شما چیزی است که آنها تمام روز آن را حمل می کنند و سپس با خود به خانه می آورند.

کالای تبلیغاتی شما راهی عالی برای تولید هدایای بیشتر است حتی اگر در این مکان نباشید. هنگامی که مشتری بالقوه به خدمات شما نیاز دارد ، ممکن است ابتدا به دلیل کالای تبلیغاتی که به او اهدا کرده اید ، به فکر شرکت شما باشند.

این به این معنی است که کالای تبلیغاتی شما حتی در حال حاضر برای تبلیغ شرکت شما نیز کار می کند حتی اگر در این مکان نباشید. دادن موارد تبلیغاتی مفید یا منحصر به فرد راهی عالی برای ادامه دریافت هدایت است حتی اگر نمی توانید با مشتری بالقوه صحبت کنید.

میزبان یک Giveaway اینستاگرام باشید

هنگامی که در یک رویداد هستید می خواهید صفحه رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید تا دنبال کنندگان بیشتری بدست آورید و افراد را به یاد شرکت شما بیاندازیم. یک راه عالی برای استفاده از محصولات تبلیغاتی ، دادن آنها در اینستاگرام است.

با دستگیره اینستاگرام خود ، بروشور ، کارت ویزیت یا حتی یک محصول تبلیغاتی را رد کنید تا بازدید کنندگان به راحتی اینستاگرام شما را پیدا کنند. به آنها بگویید که در اینستاگرام خود هدایایی ارائه خواهید کرد و محصولات تبلیغاتی جذاب تری ارائه خواهید کرد.

این یک روش عالی برای جلب بازدید بیشتر و توجه به صفحه خود و همچنین به دست آوردن بسیاری از دنبال کنندگان جدید است. مطمئن شوید که یک پست با تمام قوانین برای نمایش Instagram خود ایجاد کرده اید.

مردم اقلام تبلیغاتی را در دست دارند

اگرچه ممکن است فکر کنید که پست ، کارت ویزیت یا بروشور مقرون به صرفه تر است ، اما در واقع مواردی است که مردم به محض دریافت آنها دور می ریزند. مردم همچنین تمایل ندارند که از دور انداختن این چیزها احساس بدی داشته باشند زیرا اینها وسایل مفیدی برای نگهداری نیستند.

از طرف دیگر ، مشتری احتمالی به احتمال زیاد کالای تبلیغاتی را که می تواند ماه ها پس از دریافت کالای شما از آن استفاده کند ، در دست خواهد گرفت. مشتری های احتمالی ممکن است در واقع یک کالای تبلیغاتی را تا زمانی که مفید باشد تا هشت ماه در آن نگه دارند. این دلیل بزرگی برای اطمینان از اینکه آرم و اطلاعات تماس شما دقیقاً روی آن کالا نشان داده شده است.

در حالی که کارت ویزیت آسان است و هزینه کمتری نیز دارد ، اما معمولاً در میان جمعیت مردم برجسته نیستند. به تمام کارت های بازرگانی که در زندگی خود دریافت کرده اید فکر کنید ، اکنون کجا هستند؟

بازاریابی مقرون به صرفه

گرچه ممکن است فکر کنید تهیه صدها کالای تبلیغاتی هزینه زیادی در پی خواهد داشت ، اما در واقع آنطور که فکر می کنید گران نیست. بسیاری از تامین کنندگان تمایل دارند هزینه محصولات تبلیغاتی را بسیار کم نگه دارند ، به خصوص اگر شما یا خودتان باشید

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *